گفتمان بسیجی باعث اقتدار ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: آنچه که باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در درون و خارج از مرزهای این مرز و بوم شده است گفتمان و تفکر بسیجی است.

به گزارش تحریریه، نویدی سرپرست فرمانداری شهربابک در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج گفت: مردم کشورمان اکنون ایام سختی را سپری می‌کنند و بسیج، مظلوم واقع شده است و روزی نیست که بسیج شهید ندهد.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر بسیجیان خدمات ارزنده را به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده اند و کمترین استراحت را دارند.

نویدی تاکید کرد: از همه ظرفیت ها باید در هفته بسیج استفاده شود تا به مردم یادآوری شود که بسیجیان تا پای جان جانفشانی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج، شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت و افزود: از همه دستگاه‌ها به ویژه سرپرست فرمانداری که دغدغه هفته بسیج را دارند سپاسگزارم.

سرهنگ استایی تصریح کرد: آنچه که باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در درون و خارج از مرزهای این مرز و بوم شده است گفتمان و تفکر بسیجی است و همین تفکر به جان استکبار جهانی و معاندان ترس انداخته است.

وی افزود: گفتمان بسیجی فراتر از مرزها رفته و بین المللی شده است و معاندان میخواهند جلوی نشر این گفتمان را بگیرند.

سرهنگ استایی بیان کرد: خیلی از مردم در بسیج پرونده ندارند اما دلشان در گرو بسیجیان و این نظام است و هر زمان اتفاقی می افتد در صحنه هستند و این حضورشان مشتی بر دهان دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سالی که از انقلاب گذشته، این تفکر بوده است که اسلام، انقلاب و این مرز و بوم را حفظ کرده و باعث اقتدار آن شده است و باید تلاش کنیم که این اقتدار همچنان نشر داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک اظهار کرد: عده ای مخالف این نظام هستند و در اتفاقات اخیر با اغتشاش گران همنوایی کردند همین موجب شد چهره واقعی شان نشان داده شود و مردم بدانند چه کسانی پای این نظام ایستاده اند.

وی یادآور شد: در زمان جنگ عده ای از اقشار مختلف جامعه راه را تشخیص دادند، تکلیف خود را شناختند و جان خود را سپر کردند که به این نظام و مردم آسیبی نرسد، اما امروز عده ای با نظام مقدس جمهوری اسلامی عناد دارند.

سرهنگ استایی گفت: امروز برخی که در رفاه کامل هستند و بیشتر نفع را از انقلاب منتفع شده اند، هم نوا با معارضان شده و چهره واقعی خود را نمایان کرده اند.

پایان/

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 22853

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =