سیل یک هزار و ۵۸ میلیارد تومان به شهربابک خسارت وارد آورد

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: برای جلوگیری از بروز خسارت ناشی از بارندگی اقداماتی انجام دادیم اما به دلیل شدت بارندگی ها، سیل اخیر یک هزار و ۵۸ میلیارد تومان به شهربابک خسارت وارد آورد که بیشترین آسیب در حوزه کشاورزی و سپس حمل و نقل بود.

به گزارش تحریریه، غلامرضا نویدی در نشست با اصحاب رسانه شهربابک گفت: مدیران و رسانه ها نقش مهمی در ارتقا شور و نشاط اجتماعی دارند و این امر باید به نحوی باشد که مردم امیدوار شوند تا مشارکتی فعال در همه برنامه ها داشته باشند.

نویدی ادامه داد: یکی از شعارهای دولت ما میتوانیم است که با توجه به منابع انسانی ، نخبگان ، منابع طبیعی و توانمندی هایی که در شهربابک داریم باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی با تأکید بر خستگی ناپذیری، مسئولیت پذیری و تلاش های شبانه روزی مدیران دستگاه ها و تقویت روابط عمومی دستگاه های شهرستان، افزود: ارتباط دو سویه مدیران با مردم و رسانه ها کم رنگ است که باید تقویت شود.

نویدی تاکید کرد: مدیران ادارات شهرستان باید پاسخگویی به رسانه ها، ابهام زدایی و جلوگیری از ایجاد شبهات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اولویت فعالیت خود را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: ما در همه نقاط شهرستان و روستاها پروژه های نیمه تمام را بررسی و برای تکمیل آن ها اقدام می کنیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک از اختصاص یافتن ۱۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای شهربابک یاد کرد و گفت: از محل آلایندگی نیز مبلغ قابل توجهی به شهرها و روستاهای شهرستان شهربابک اختصاص یافته است و باید از این اعتبارات استفاده درستی شود.

سرپرست فرمانداری شهربابک از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹ پروژه با مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در شهربابک طی هفته دولت یاد کرد و افزود: در ۲۲ بهمن سال جاری نیز می توانیم شاهد افتتاح پروژه های زیادی در شهرستان باشیم.

نویدی به برخی مشکلات عمده شهرستان از جمله مسائلی مربوط به نبود میدان میوه و تره بار، پارک صنعت، کشتارگاه، کارگاه های فیروزه و... اشاره و تصریح کرد: نانوایی های شهرستان وضعیت نامناسبی داشتند اما با برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد این وضعیت بهتر و ۱۳ نانوایی اضافه و ساعات پخت نانوایی ها یکسان شده است.

وی از حضور ۵ مدیر کشوری و ۳۲ مدیرکل در شهربابک طی ۱۰۰ روز گذشته در شهرستان یاد کرد و گفت: حضور مدیران کشوری و استانی در شهرستان استمرار دارد و با تقویت ارتباطات با مدیران استان برای ارتقا شهرستان در بخش های مختلف بهره مند شویم.

پایان/

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 21449

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =