۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش تحریریه، مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن حضور در شهربابک و بازدید از درمانگاه و اداره تامین اجتماعی شهربابک، با بیان این که ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: باید سازوکاری بیاندیشم که رغبت متخصصان برای حضور در درمانگاه فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک گام‌های مثبتی برای خدمت به مشتریان، بیمه شدگان و بهبود وضعیت موجود برداشته می شود.

سرپرست فرمانداری شهربابک نیز در دیدار با معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به مطالبات مردم از تامین اجتماعی شهرستان، گفت: وضعیت موجود ساختمان و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان علیرغم پرسنل زحمتکش و فعال مناسب نبوده و ضمن ضرورت تامین نیروی انسانی جدید تقاضا داریم ساختمان تامین اجتماعی مختص درمان باشد و قسمت اداری آن در مکان دیگری ساخته شود.

غلامرضا نویدی به کمبود پزشک در درمانگاه تامین اجتماعی شهربابک اشاره کرد و افزود: با وجود جمعیت قابل توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان، باید به بخش درمان این سازمان توجه ویژه ای شود.

۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

پایان/

۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 21307

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      یک جوری میگید تحت پوشش تامین اجتماعی که انگار داره به مردم صدقه می دهد. 30 سال میلیون ها تومان از حقوق ما کسر کرده اند و توی جیب آقایون ریختن حالا برای چند ریال افزایش حقوق الم شنگ راه انداخته اند واقعا خجالت داره