مجتمع مس شهربابک در حوزه‌های مختلف یاریگر ادارات شهرستان باشد

سرپرست فرمانداری شهربابک با بیان اینکه مجتمع مس در حوزه‌های مختلف یاریگر ادارات شهرستان باشد، گفت: با توجه به پتانسیل های موجود شهربابک و همچنین مسیر توسعه تعیین شده می توانیم شاهد پیشرفت شهرستانمان باشیم.

به گزارش تحریریه، سرپرست فرمانداری شهربابک در نشست صمیمی مدیران شرکت های فعال شهربابک با مدیران ارشد و اجرایی شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این جلسه، گفت: فرآیند جذب نیروی انسانی برای شرکت های صنعتی و معدنی شهرستان نسبت به قبل تغییر کرده و در گام اول به اداره کار محول شده و در گام دوم هدفمان فعال شدن کاریابی هاست.

نویدی افزود: بانک اطلاعات افراد جویای کار شهرستان در حال جمع آوری است و در کنار آن از طریق مرکز فنی و حرفه ای و مجتمع مس برای آموزش مهارت های مورد نیازِ افرادِ متقاضی، دوره‌هایی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر ارتباط بیشتر مدیران شرکت ها و سرمایه گذاران، تصریح کرد: شرکت های متقاضی جذب نیروی کار درخواست کتبی و ویژگی های نیروی مورد نظر خود را به طور شفاف ارائه دهند و از زمان دریافت نامه نیروهای واجد شرایط طی یک هفته معرفی خواهند شد.

نویدی اظهار داشت: شرکت ها می توانند نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق آزمون نیز جذب کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله روند جذب نیروی انسانی به سمتی برود که از بی عدالتی ها جلوگیری شده و شاهد نارضایتی مردم شهربابک نباشیم.

نویدی با بیان اینکه مجتمع مس در حوزه‌های مختلف یاریگر ادارات شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود شهربابک و همچنین مسیر توسعه تعیین شده می توانیم شاهد پیشرفت شهرستانمان باشیم.

سرهنگ عبدلی فرمانده انتظامی شهربابک نیز در ادامه با بیان این که بی عدالتی هایی که در جذب نیرو برای شرکت ها اتفاق افتاده موجب بروز اعتراض‌هایی شده است.

وی افزود: مردم شهربابک مردمی خوب، قانع و انقلابی هستند و حتی فشارهای اقتصادی را تحمل می کنند اما بی عدالتی را تحمل نمی کنند و این موجب نارضایتی در سطح شهرستان می شود.

سرهنگ عبدلی تاکید کرد: مردم شهربابک انتظار دارند اگر جایی کار فرهنگی و مذهبی انجام می شود همه شرکت ها پای کار بیایند و گره گشا باشند.

محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک نیز اعلام کرد: سنگ فیروزه شهرستان به مزایده رفته و نتیجه آن مشخص شده است و تا آخر آبان ماه سنگ به اتحادیه واگذار می شود.

مجتمع مس شهربابک در حوزه‌های مختلف یاریگر ادارات شهرستان باشد

وی با تأکید بر ریسک پذیری شرکت ها، تصریح کرد: باید به سمتی برویم که همه شرکت ها از قطعات بومی استفاده کنند.

همچنین در این جلسه دادستان شهرستان و نماینده فرماندهی نیروی مقاومت بسیج نیز در حوزه های مختلف توصیه های لازم را مطرح نمودند.

همچنین در این جلسه مدیران تعدادی از شرکت ها طی دو ساعت مسائل، مشکلات و دیدگاه های خود را بیان و خواستار رفع موانع مطرح شده توسط ادارات ذیربط و مسولان شهرستان شدند.

پایان/

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 22412

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =