اردوی جهادی پزشکی در شهربابک برگزار شد

اردوی جهادی پزشکی، به همت مجتمع مس شهربابک در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تحریریه، قلب هایشان مملو از عشق به خداست، سال ها عمر خویش را برای کسب مدارج علمی و پزشکی گذرانده اند تا بتوانند مرهم درد دردمندان و معالج آلام انسان ها باشند.

پزشکانی را می گویم که حالا تمام علم خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و به یکی از مناطق کمتر برخوردار شهربابک آمده اند تا بتوانند درمانگر مردمی باشند که شاید به هر دلیلی کمترین دسترسی را به پزشکان دارند.

ماه مبارک رجب و دهه فجر فرصت مغتنمی شد تا پزشکان جهادگر به همت مجتمع مس شهربابک، با استقرار در شهرستان شهربابک در کنار مردم و معالج مراجعه کنندگان بودند تا علاوه بر رضایتمندی خلق، بدون شک خرسندی خالق را نیز در پی داشت.

بانوی ۴۸ ساله ای که به دندانپزشک مراجعه کرده بود در گفت و گو با خبرنگار تحریریه با بیان اینکه کادر پزشکی و کادر خدماتی کارشان عالی بوده است، افزود: استمرار این اردوها در چنین مناطقی که کمتر برخوردار هستند بسیار زیاد است.

وی با اشاره به رایگان بودن همه خدمات درمانی در این اردو، افزود: با توجه به هزینه زیاد دندان پزشکی وجود این پزشکان در این منطقه نیاز بوده است.

اردوی جهادی پزشکی در شهربابک برگزار شد


خانم ۴۳ ساله ای که برای درمان فرزندش از منطقه آفکوئیه دهستان خبر به این اردو مراجعه کرده بود، ضمن ابراز رضایت از عملکرد این اردوی جهادی پزشکی اظهار داشت: امیدواریم شرایط برگزاری چنین اردویی بیشتر فراهم شود.

آقایی ۷۰ ساله که به پزشک داخلی مراجعه کرده بود هم از ارائه خدمات این اردو ابراز خرسندی کرد و گفت: چنین اردویی برای نخستین بار در این منطقه راه اندازی شده است که امیدواریم ادامه دار باشد.

اردوی جهادی پزشکی در شهربابک برگزار شد


مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک گفت: اردوی جهادی شهدای سلامت شهربابک با همکاری قرارگاه ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس شهربابک، در حوزه مسئولیت های اجتماعی برای مناطق محروم و نیازمند در منطقه بنه یکه شهربابک برگزار شده است.

وحید بهشتی پور افزود: در این اردوی جهادی پزشکی که در هنرستان کشاورزی برادران شهید نبی زاده برگزار شد، به افراد کمتر برخوردار توسط دندانپزشک، متخصص چشم، متخصص زنان و زایمان، سونوگرافی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، روانشناس، پزشک عمومی، خدمات و داروی رایگان ارائه شد.

وی بیان داشت: این اردوی جهادی پزشکی روستاهای خبر، آفکوئیه، دهج، جوزم، مسینان و روستاهای اطراف شهرستان را پوشش می دهد.

بهشتی پور تصریح کرد: این اردوی جهادی پزشکی از حدود ۵۰ نفر پزشک از شهرهای تبریز، تهران، کرمان، رفسنجان و شهربابک را شامل می شود.

وی ادامه داد: مجتمع مس شهربابک قصد دارد تیم جهادی پزشکی شهرستان را راه اندازی، تجهیزات مورد نیاز را خریداری و چنین اردوی هایی را به صورت مستمر در روستاهای شهرستان برگزار کند.

بهشتی پور خاطر نشان کرد: پیش از استقرار تیم جهادی پزشکی در این هنرستان تاسیسات آن فرسوده شده بود و به تعمیرات احتیاج داشت و در راستای آماده سازی محل برگزاری اردو، برای تجهیز بهتر این هنرستان نیز اقداماتی از سوی مجتمع مس شهربابک به ویژه در بخش برق و خوابگاه ها دانش آموزان انجام شد.

پایان/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 24129

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =