مردم خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند/ با مدیران فعلی نمی‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد

نماینده مردم سنقر در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد مدیران فعلی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: مردم امروز خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند.

به گزارش تحریریه، سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جناب آقای رئیسی شما وامدار مردمی هستید که 22 بهمن باشکوه را خلق کردند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به دلیل ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت، کمر مردم زیر بار مشکلات خم شده است.

وی با بیان اینکه مردم دیگر توان اداره زندگی خود را ندارند خطاب به رئیس جمهور افزود: نابسامانی در بازار ارز، طلا، مسکن و گوشت صدای مردم را درآورده است. آقای رئیس جمهور مردم امروز خواستار تغییر تیم اقتصادی دولت هستند.

حسینی‌کیا ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما به رهبری و مردم قول دادید مشکلات را حل کنید اما این خواسته به حق را با مدیران ناکارآمد نمی‌توان پیش برد بنابراین انتظار است در این خصوص اقدام جدی داشته باشید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر دیگر خطاب به وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بانک‌ها جلوی اعطای تسهیلات را گرفتند و ما به پایان سال رسیدیم و متأسفانه در روزهای پایانی هم باز وام‌های تکلیفی را انجام ندادند بنابراین لااقل در روزهای پایانی باید در این بخش چاره‌اندیشی شود.

پایان/

۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 24366

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =