ترامپ و سیاست احمقانه آمریکا

«دونالد ترامپ» اعتقاد دارد سیاست‌های احمقانه‌ی بایدن موجب اتحاد ایران، چین، روسیه و عربستان شد.

به گزارش تحریریه، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور تروریست آمریکا در دوره‌ی قبل، در مصاحبه با شبکه‌ی صهیونیستی «نیوزمکس» در خصوص اتحاد_شرق گفت: «به این مسأله فکر کنید که روسیه، چین و ایران هیچ‌وقت در جبهه‌ی متحد نبودند؛ این نشدنی بود.»

وی افزود: «روسیه و چین هم خیلی بعید بود که با هم متحد شوند. ما آن‌ها را به‌واسطه‌ی سیاست‌های حقیقتاً احمقانه در حوزه‌ی انرژی (سوخت) مجبور کردیم که متحد شوند.»

ترامپ ادامه داد: «حالا می‌توان ایران و حتی رژیم‌سعودی را هم به این جمع اضافه کرد. چون بین عربستان سعودی و ایران هم اتحاد شکل گرفت. به این فکر کنید که چین جلوتر از آمریکا، اتحاد ایجاد کرد؛ آن هم بین ایران و عربستان!»

ترامپ و سیاست احمقانه آمریکا

او با عصبانیت افزود که چین جلوتر از آمریکا حرکت کرد و اختیار غرب‌آسیا را در چنگ گرفت و هنوز هیچ‌کس در آمریکا نمی‌داند دقیقاً چه اتفاقی افتاد! ترامپ ادامه داد: «همه‌ی این رویدادها در مقابل دیدگان بایدن رخ داد. واقعاً باورنکردنی هست!»

کارشناسان البته مدت‌ها پیش شکل‌گیری اتحاد شرق و از هم‌گسیختگی‌ نظم_آمریکایی جهان را پیش‌بینی کرده بودند و ادعاهای ترامپ مثل همیشه گزاف بود.

ترامپ گویا این بار هم قصد دارد در کارزار انتخابات آتی گوشه‌های دیگری از لجن‌زار پشت‌صحنه‌ی سیاست‌های آمریکا را نمایان کند.

منبع: کانال اخبار راهبردی

پایان/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 24821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =