عملکرد دولت رئیسی رسانه ای های اصولگرا را شرمنده کرد!

محمدمهدی نثاری فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که عملکرد دولت رئیسی رسانه ای های اصولگرا را شرمنده کرده است.

مدتها است حدود ۱۰۰ کانال فضای مجازی را در پیام رسانه‌ های خارجی و داخلی رصد می‌نمایم. کاهش پیامهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نقد و بررسی و تایید و حمایت از توفیقات و دستاوردهای نظام و دولت کاملا مشهود و بی میلی و نداشتن انگیزه کاملا مشهود است. برخلاف کانالهای اصلاح طلبان و گروههای مخالف... که فضای نامناسب اقتصادی و معیشتی و ناکامیهای دولت در کنترل و مدیریت بازار ارز و سکه و کاهش تورم سر از تخم در آوردند و خوشحالی فضای انتقادی درست و یا غلط را داغ نگهداشته اند.

هرچند فعالیت یا عدم فعالیت فعالین سیاسی واجتماعی اصولگرایان وعلاقمندان به نظام و انقلاب در فضای مجازی دلیل بر عدم رضایتمندی و ناامیدی مردم به بهبود بطور مطلق نیست ولی بررسی علل و عوامل این بی انگیزه گی خالی از لطف نیست.

متاسفانه علاقمندان و دلسوزان نظام از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم تلاش نمودند علیرغم بی مهری و به حاشیه راندن نیروهای مخلص وانقلابی که از هر تلاشی در رای آوری جناب رئیسی از جان، مال، و وقت خود مایه گذاشتند دولت سیزدهم رادر فضای مجازی و واقعی حمایت کنند. و تلاش نمودند با ارسال یادداشت و مقاله و بیانیه در خصوص از دست دادن سرمایه های اجتماعی دراثر عملکرد ضعیف برخی از وزراء و نادیده گرفتن عواقب آن هشدارها و آگاهیهای لازم را به مسئول محترم دولت بدهند.

رشد حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درصدی قیمت خودرو، امروز و فردا نمودن تحویل آن. افزایش بی رویه قیمت تولیدات داخلی و عدم تحقق وعده های وزیر اسبق صمت و متاسفانه دفاع دولت از وزیری که عاقبتش مشخص بود. و یا افزایش نجومی قیمت گوشت و مرغ و ماهی و برنج و.... و یا افزایش اجاره بها در اثر افزایش هزینه های مصالح ساختمانی و افزایش قیمت ملک وافزایش لجام گسیخته دلار که در هیچ دولتی سابقه نداشته... و الی ماشاءالله.

بدیهی است وقتی به هر دلیل هزینه های تولید را افزایش می‌دهیم در حالیکه زیرساخت ها و درایت مدیریت و کنترل قیمتها را در تیم اقتصادی دولت نداریم نباید انتظار داشته باشیم مرغ و گوشت و ماهی و... به قیمت زمانی عرضه گردد که قیمت دلار ۴۲۰۰۰ تومن بود باشد.

وقتی دولت محترم نمی تواند و یا نمی خواهد یا نمی گذارند سیاستهای کنترل و هدایت ارزی و پولی را در زمانیکه در تحریم و جنگ اقتصادی هستیم اعمال نماید و به غلط بجای هدایت اعتبارات ارز ی و ریالی به سمت تولید و نیازهای واقعی کشور با تصمیم غیرکارشناسی اقدام به ارزپاشی در کشور و خارج نمودن دهها میلیارد دلار ارز از چرخه ارزی کشور می نمایند الان شاهد وضعیت کنونی نبودیم. اجرای طرح یک‌شبه و تغییر ارز ۴۲۰۰۰ تومانی را به ۲۸۵۰۰تومان شاید بعنوان ام المسائل یکی از دلایل دلسردیها و دلخوریها باشد که در فضای مجازی بروز میکند.

کاهش شدید ارسال و دریافت پست های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی به میزان ۸۰ درصد و بعضا تکرار پیامهای سلام و صبح بخیر و تبریک و تسلیت مناسبتها خلاصه شده هرچند کاهش پیامها نشانه محکمی نیست ولی نباید ساده از کنار آن گذشت. وقتی امید به بهبود اوضاع علیرغم تاکیدات رهبری عزیز در اقدامات دولت کمرنگ گردد، نسبت به همه چیز بی علاقه و بی انگیزه می‌شوند و قدرت دفاع خود را در خصوص ناملایمات از دست میدهند و سپس به بی اثر بودن فعالیت خود شک و می‌کند و نتیجه ان دلسرد شدن فعالین مجازی می تواند باشد.

والسلام علی من اتبع الهدا

پایان/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 25490

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =