۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
شمش طلا بخرید

اقتصاددان مصری به مردم توصیه کرد تصمیم خرید طلا را به روزهای پس از عید قربان موکول نکنند و در هنگام خرید طلا، اولویت را به خرید شمش طلا بدهند.

به گزارش تحریریه، روزنامه «الوطن» مصر در گزارشی به قلم «حسن عثمان» نوشت، طلا پناهگاه امنی برای بسیاری از مردم در برابر تورم است. تورم های بزرگ خطری است که صاحبان پس اندازها را تهدید می کند. از این رو بسیاری از مردم به دنبال زمانی مناسب برای خرید طلا هستند. طلا وسیله ای مناسب برای پس انداز بلند مدت است.

در این زمینه «بلال شعیب» کارشناس مسائل اقتصادی به روزنامه الوطن مصر گفت همه زمان ها برای خرید طلا مناسب است زیرا طلا پس انداز با ارزشی است که مهمترین سلاح برای مقاومت در برابر تورم به شمار می رود.

وی تاکید دارد اکنون مناسبترین زمان برای خرید طلا به ویژه پیش از عید قربان است. توصیه می شود هنگامی که قیمت طلا در نقطه نسبتا پایینی قرار گرفت خریداری شود تا سود بیشتری را به همراه داشته است. طلا معمولا ارزش خود را حفظ می کند و گاهی به دلایل رخ دادن مسائل سیاسی و اقتصادی در جهان و یا عوامل ژئوپلتیک یا مسائل مربوط به عرضه و تقاضا قیمت آن تغییر می کند.

شمش طلا بخرید

این کارشناس اعتقاد دارد هنگام خرید طلا باید سناریوهای سیاسی جهانی و پیش بینی های نهادها و کارشناسان مسائل اقتصادی را در نظر گرفت. با توجه به اینکه طلا یک پس انداز بلند مدت است نباید در بازه زمانی کمتر از ۳ سال به فکر فروش آن افتاد.

این تحلیلگر مصری در پایان افزود: هنگام خرید طلا هم باید اولویت را به خرید شمش طلا داد. کسانی که پولی دارند باید اکنون برای خرید طلا اقدام کنند و تصمیم خرید طلا را به روزهای پس از عید قربان موکول نکنند. زیرا پیش بینی می شود قیمت طلا در آن زمان افزایش یابد.

پایان/

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 25966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =