طوفان‌الاقصی و افتادن نقاب از چهره‌ها

شبکه خبری المیادین در گزارشی اعلام کرد: نبرد «طوفان الاقصی» نقاب ها را از چهره‌ها انداخت و رژیم صهیونیستی دیگر قادر به مخفی کردن چهره وحشی و خونریز خود نیست.

به گزارش تحریریه، المیادین آورده است: در زمان طوفان الاقصی بسیاری از نقاب‌ها از چهره افتاد و همه چیز واضح‌تر و شفاف‌تر شد و رژیم صهیونیستی دیگر قادر نیست که چهره متوحش و خونریز خود را مخفی کند.

همچنین رویدادهای مرتبط با غزه ثابت کرد که نمی‌توان فلسطین و سایه آن را از بین برد.

به نوشته این منبع، آنچه رژیم صهیونیستی و حامیانش به دنبال آن بودند، مطرح کردن چهره رژیم اسرائیل به عنوان یک "دموکراسی" مورد ادعا در جهان عرب است.
آن‌ها می‌خواستند اینگونه وانمود کنند که رژیم صهیونیستی در میان به ادعای آنها ملت‌های عقب‌افتاده، بر ابزارهای علم جدید و فناوری سیطره دارد و این رژیم بسیار قدرتمند بوده و همواره دستاوردهایی را محقق می‌کند و متحمل یک شکست هم نخواهد شد.

المیادین افزود: با گذشت بیش از یک ماه از جنایت وحشیانه علیه نوار غزه، به نظر می‌رسد که چهره مورد نظر که رژیم صهیونیستی و حامیان آن به دنبال آن بودند، اکنون در خطر است و بعد از یک قرن دروغ، گمراهی، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی، اکنون «طوفان اطلاعات» روند روایت صهیونیستی را تهدید می‌کند.

به گزارش ایرنا، طوفان الاقصی در حالی وارد سی و ششمین روز شده است که وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار، از شهادت ۱۹۸ نفر از اعضای کادر درمان بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، ۱۹۸ نفر از کادر درمانی بر اثر حملات رژیم اشغالگر به شهادت رسیده، ۵۳ آمبولانس نابود شده و ۱۳۵ مرکز بهداشتی هدف قرار گرفته، ۲۱ بیمارستان و ۴۷ مرکز درمانی ارائه دهنده خدمات پزشکی و درمانی از زمان آغاز حمله به غزه از کار افتاده است.

تاکنون در اثر اقدامات جنایتکارانه رژِم صهیونیستی ، نزدیک به ۱۱ هزار فلسطینی نیز به شهادت رسیده است.

اشغالگران که قوانین بین المللی را پایمال کرده و همه امور اخلاقی مربوط به جنگ را تاکنون زیرپا گذاشته‌اند، با چراغ سبز آمریکا و اکثر کشورهای غربی دیوانه وار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران می کنند و جنایات آنها همچنان ادامه دارد .

پایان/

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 28071

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =