جزئیات لایحه دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال رسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش تحریریه، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری پیش‌بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، به‌زودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه شود.

بر اساس قانون بودجه، 50 هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که 32 هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و 18 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد.

برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته 6000 میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم. برای سال1400 به جای 32 هزار میلیارد تومان 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

پایان/

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 9277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 0
      باز دست آقای نوبخت درد نکنه که یادی از بازنشستگان کشوری نموده هیچ خبری از احکام افزایش حقوق وهمسانسازی سال ۱۴۰۰ بازنشستگان کشوری نداریم چون تمام سایتهای مرتبط فقط از بارنشستگان تامین اجتماعی صحبت میکنند
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      باسلام من می خواستم بگم آقای نوبخت دائم می گویند ما ۹۰ هزار میلیارد برای همسانسازی به تامین اجتماعی داده ایم ولی هیچ مسئولی نمی گوید که از این مبلغ چقدر برای همسانسازی لحاظ شده و چون این مبلغ اسما برای همسانسازی است و رسما رد دیون دولت می باشد و سازمان هم بجای اینکه این مبلغی که دریافت کرده را برای رفع عقب ماندگی این بندگان خدا لحاظ کند بجای طلب خود برداشته است پس چرا اینقدر بزرگ نمایی در توزیع این مبلغ به بازنشستگان می شود. جالب اینکه سر همچین گاف بزرگی یکنفر هم پاسخگو و عذر خواهی هم بلد نیست فقط در حرف هی می گویند این قشر عزیز این قشر زحمتکش ولی در عمل همه در حال دور زدن همین قشر هستند چرا چون یک دلسوز و پشتیبان قوی ندارند و کسانی هم که راس کار هستند از دولت و به سمت او قش میکنند