دعوت جمعی از فعالان اقتصادی از مرد نفتی ایران برای حضور در انتخابات

جامعه کارآفرینان و فعالان اقتصادی، متشکل از کارآفرینان، فعالان اقتصادی و انجمن ها، تشکل های و سمن های اقتصادی در سراسر کشور، از رستم قاسمی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش تحریریه، جامعه کارآفرینان و فعالان اقتصادی، متشکل از کارآفرینان، فعالان اقتصادی و انجمن ها، تشکل های و سمن های اقتصادی در سراسر کشور، طی دعوتنامه ای از رستم قاسمی برای حضور در انتخابات دعوت کردند. متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس رستم قاسمی

        با سلام و تحیات و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

احتراماً ضمن سپاس و قدردانی از خدمات ارزشمند، خالصانه و متعهدانه جناب عالی در مسئولیت هایی که از بدو انقلاب اسلامی ایران تا کنون داشته اید، به استحضار میرساند، انتخابات ریاست جمهوری در ایران همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، چون بر اساس قانون اساسی، قوه مجریه وظایف و اختیارات گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که یک دولت مومن و انقلابی جوان می تواند در تمامی شئون جامعه اثرگذار باشد و خدمات گسترده و صادقانه‌ای به مردم ارائه دهد و در جهت پیشرفت، و اقتدار و سربلندی کشور در تمامی عرصه ها، گام های بلندی بردارد.

در دوره اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور و ملت شریف ایران که فشارهای زیادی را جامعه تحمیل ساخت و منجر به تشدید وخامت وضعیت اقتصادی کشور گردید. لیکن همانند رویکردهای انقلابی و جهادی سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه امنیتی و دفاعی، رویکردهای جنابعالی نیز در طی این سال ها در حوزه اقتصاد و سازندگی،  مقتدرانه و با رعایت امانت داری و دفاع از حقوق آحاد مردم و بیت المال، منجر به بی اثر کردن این تحریم های ظالمانه نمود که دشمنان قسم خورده این کشور نیز به این موضوع، اعتراف داشتند. از این حیث تمامی خدمات صادقانه جنابعالی، قابل تقدیر و ستایش است.

از منظر کارآفرینان و فعالان اقتصادی که در خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان هستند و درک صحیحی از پیچیدگی و دشواری های این امر دارند،  فعالیت های جنابعالی طی سالیان اخیر، منشاء تحولات ارزشمندی بوده و بارقه ی امید را در دل دوستداران و مشتاقان ایران اسلامی را ایجاد کرده است که در اوج فشارها و مشکلات، همواره با توکل بر خداوند متعال و اشتیاق به خدمت و با پشتکار، میتوان از گردنه های صعب و دشوار و توفان های مختلف به سلامت عبور کرد.

ایران امروز با چالش های متعددی در حوزه اقتصاد مواجه گشته است که برون رفت از این مشکلات نیازمند فردی به عنوان سکاندار اجرایی است که شناخت عمیقی نسبت به مشکلات داشته به دور از هرگونه شعار و سیاست زدگی برنامه ای برای تحول اقتصاد داشته باشد. به یقین برای حکمرانی مطلوب در حوزه اقتصاد و حل مشکلاتی نظیر تورم، نقدینگی، کسری بودجه، فقر و محرومیت، اشتغال و حمایت از تولید و فعالیت های مولد در اقتصاد، نیازمند رویکرد عملگرایی و برنامه محوری هستیم. امروزه برای نجات اقتصاد ایران نیازمند سرداران و فرماندهانی هستیم که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همواره دل در گرو توسعه و آبادانی کشور داشته اند که در این مسیر با از خود گذشتگی، صبر و مقاومت در برابر دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نورزند. که اگر همت عالی برای بهبود وضعیت موجود و اصلاح ساز و کارهای موجود در تمامی ارکان ساختار اجرایی کشور ایجاد شود، با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود، تعالی و پیشرفت کشور محقق خواهد شد.

هر فرد دلسوز و منصفی میتواند قضاوت کند که اقدامات سازنده جنابعالی در حوزه عمران، آبادانی و سازندگی کشور نقش بی بدیلی را در بالندگی و خودکفایی ایران  در حوزه های مختلف داشته است. لذا با توجه به شناخت عمیق از روحیه انقلابی و جهادی جناب عالی در عرصه سازندگی و اقتصاد که همواره بر عزت و اقتدار ملی و همچنین افزایش قدرت کشور در حوزه های مختلف تاکید داشته اید، رجاء واثق داریم که حضور جناب عالی در عرصه ی اجرایی، می تواند به پیشرفت و شکوفایی در زمینه های مختلف منجر شود و حضورتان در قامت رئیس جمهور ایران، عملی شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب، به دنبال خواهد داشت.

بر این اساس، جامعه کارآفرینان و فعالان اقتصادی، متشکل از کارآفرینان، فعالان اقتصادی و انجمن ها، تشکل های و سمن های اقتصادی در سراسر کشور، در کمال افتخار از جنابعالی دعوت مینماید، که برای نجات اقتصاد ایران، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت فرمایید تا به حول قوه الهی با این حضور شایسته، شاهد ایجاد تحولی گسترده و انقلابی در سطوح مختلف اجرایی و مدیریتی کشور و برقراری روابط قدرتمند و عزت آفرین درعرصه ی بین المللی و تقویت دیپلماسی اقتصادی باشیم.

 و من الله التوفیق و علیه التکلان

پایان/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 9487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =