مدیر حناچی در شهرداری تهران در وزارت کشاورزی دولت رئیسی!

مدیر حناچی در شهرداری تهران در وزارت کشاورزی دولت رئیسی در منصب مهم معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران جا خوش کرده است.

به گزارش تحریریه، سید سعید راد از مدیران تیم افراطی پیروز حناچی در شهرداری تهران، در وزارت کشاورزی دولت رئیسی در منصب مهم معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران جا خوش کرده است. 

یعنی نه تنها وزیر جهاد کشاورزی در جهت بیرون راندن بانیان وضع موجود حرکت نکرده، بلکه آنها را بیش از گذشته به کار گیری کرده و در مناصب مهمی قرار داده است که خروجی آنرا در سردرگمی دولت می توان مشاهده کرد. 

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر ضعیف دولت سیزدهم که سال اول وزارت را به ایجاد سامانه های فروش مرغ و سیب زمینی با هزینه های کلان، واردات سنگین مرغ با قیمت های بحث برانگیز و ... سپری کرد، متهم به انتصابات فامیلی نیز هست و یکی از کاندیداهای اخراج از کابینه به شمار می رود. اگرچه لابی سنگینی را برای باقی ماندن به راه انداخته و این خطر وجود دارد که بتواند در وزارت مهم وزارت جهاد کشاورزی ماندگار شود. 

ضعف مفرط مجلس یازدهم نیز باعث شده است شاهد اعتراض و استیضاح این وزیر ضعیف در قوه مقننه نباشیم و در حاشیه امن به برهم ریختن بازارها به دلیل ناکارآمدی و ... مشغول شده است. 

پایان/

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 19374

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =