هشدار برای دارندگان رمزارزها

فعالان صنعت کریپتو از نابودی هزاران توکن دیجیتال در آینده نه چندان دور خبر می دهند.

به گزارش تحریریه، کارشناسان آینده ارزهای دیجیتال را ناامیدکننده می دانند به گونه ای که پیش بینی می کنند بسیاری از ۱۹ هزار ارز دیجیتال موجود کنونی در سال های آینده ناپدید خواهند شد.

چندتن از کارشناسان این صنعت در میزگردی در شبکه خبری CNBC اظهار داشتند که بازار فوق را می توان با روزهای اولیه دات کام (COM.) مقایسه کرد. در روزهای اخیر از دست رفتن ماهیت وجودی بسیاری از پلتفرم های بلاک چین بیش از پیش واقعی شده است.

کارشناسان برای بیان نمونه به سقوط اخیر استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD و رمز دیجیتال مرتبط با آن، لونا اشاره می کنند.

Where to Buy Terra LUNA Coin in June 2022

«برتراند پرز» مدیرعامل بنیاد Web۳ به رسانه ها عنوان داشت که شرایط خطرات جدی را برای کاربران به همراه دارد. وی گفت: یکی از تأثیرات آنچه که هفته گذشته در مورد Terra متوجه شدیم این بود که در مرحله‌ای هستیم که اساساً زنجیره‌ های بلاکچین بسیار زیادی وجود دارد، توکن‌های بسیار زیادی وجود دارد. و این باعث سردرگمی کاربران می شود.

مانند ابتدای اینترنت که شرکت‌ها و آدرس های بسیاری با دات‌کام وجود داشت و بسیاری از آنها کلاهبرداری بودند، هیچ ارزشی نداشتند و بعد از مدتی نابود و محو شدند. امااکنون فقط شرکت های بسیار مفید و قانونی وجود دارند.

به گفته «برد گارلینگ هاوس» مدیر عامل شرکت پرداخت های بین مرزی بلاک چین ریپل، احتمال داد در آینده رتبه بندی ارزهای دیجیتال مطرح خواهد شد. این سوال وجود دارد که آیا ما امروز به ۱۹۰۰۰ ارز جدید نیاز داریم یا نه؟

گارلینگ هاوس گفت: در دنیای پول واقعی شاید ۱۸۰ ارز وجود داشته باشد.

«اسکات مینراد» مدیر ارشد سرمایه گذاری گوگنهایم نیز اکثر ارزهای دیجیتال را «آشغال» دانست و تاکید کرد که بیت کوین و اتریوم زنده خواهند ماند.

بازار ارزهای دیجیتال به تازگی دچار آشفتگی شده است. برترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین، بیش از ۵۰ درصد از رکورد بالای ۶۸ هزار دلاری خود در ماه نوامبر را از دست داده است و بسیاری از توکن های دیجیتال دیگر نیز از بالاترین رکورد خود به شدت افت کرده اند.

تحلیلگران می گویند یکی از دلایل اصلی سقوط قیمت ها ریسک بالا در میان معامله گران و سرمایه گذاران در بحبوحه سرکوب جهانی ارزهای دیجیتال است.

پایان/

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 19581

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =