۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰

درباره جنایت اسپایکر!

بهاالدین قهرمانی نژاد
درباره جنایت اسپایکر!

دکتر بهاالدین قهرمانی نژاد در یادداشتی به بررسی جوانب و پایه های کمتر تحلیل شده جنایت اسپایکر پرداخت.

هفت سال پیش، در چنین روزی، داعش خون آشام ساخته شده توسط امریکا، اسرائیل و کشورهای غربی و نوکران عربی ایشان، در جنایتی هولناک و غیرقابل تصور، دو هزار و دویست دانشجوی هوایی اسپایکر عراق را که میانگین سن ایشان بیست سال بود، در عرض سه روز سلاخی نموده و سر از بدنشان جدا و برخی را با تیر مستقیم کشت و دجله را از خون ایشان رنگین نمود!

این خون آشامان، سوریه و عراق را به خاک و خون کشیدند تا وارد ایران شوند و حاج قاسم به امر امام خامنه ای و با "سلام به فرمانده "یعنی منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، با یاران ایرانی، عراقی، سوری، افغانی، لبنانی و....خویش، شر اینها را از ورود به ایران و تداوم حضور در خاورمیانه کم کرده و باعث ایجاد امنیت از شر این حیوان های خون آشام آمریکا محور و صهیونیست مرام گردید.

خدا می داند که اگر دست این خون آشامان به ایران می رسد حمام خونی در اینجا راه می انداختند که نظیرش در تاریخ، دیده نشده باشد. اگر این دشمنان، موفق به نیت شوم خود می شدند جوانان مملکت را از بیخ و بن، سلاخی کرده و دختران و زنان را با جنایاتی مواجه می نمودند که جنایات مغول در تاریخ، از یادها محو شود.

برای این پست فطرت های مغز شستشو شده و بمب های متحرک بدتر از خوارج، فرقی بین انقلابی، ضد انقلاب، بی حجاب و بد حجاب و ... نبود؛ زیرا اینها مامور بودند که طبق آموزه های اربابان کاخ سفیدی، نسل ایرانی را از بین ببرند.

این خیال خام را رشادت مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام که همان مدافعان حریم امت اسلامی و جان برکفان دفاع از امنیت، جان، شرف و ناموس بودند، به خواب بی تعبیر تبدیل کردند. جرم ملت ایران از نظر جهانخواران بین المللی، استقلال خواهی، آزادی طلبی و کوتاه کردن دست استعمارگران از منافع و منابع مردم بوده و ترویج فکر مقاومت در خاورمیانه و بلکه تمام دنیا، ابرقدرت های پوشالی را به خاک مذلت نشانده است.

نقش محوری ایران، باعث عزت و سربلندی ملت و به زوال رفتن هیبت دروغین آمریکا و نوکرانش شده است.امید که قدر این نعمت را دانسته و فریب امپراطوری رسانه ای را نخوریم؛ زیرا بانیان ویرانی اقتصادی هشت سال گذشته نیز در دولت غربگرا و اصلاحاتی، با تکیه بر همین تبلیغات رسانه ای، به اهداف شوم خود رسیدند. به هوش که زمانه هوشیاری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 19782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خسرو IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      1 0
      اصلاح طلبان نامرد بجای پشتیبانی از بد حجابی و دوچرخه سواری دخترکان که از حرف های شما خوششان بیاید و چند تا رای جمع کنید و یا با تخریب دولت سیزدهم همه کار میکنید مردانه یکبار شرح دهید حمایت شما از آمریکا که ایران نباید در انهدام داعش و تروریستها دخالت کند انجام میشد و داعش پیروز میدان می گردید آیا آمریکا به کمک ما می آمد ؟ و تجسمی داشته باشید که هر صبح در میدان انقلاب چند صد جوان به دار آویخته میشدند و زنان و دخترکان جوان در زنجیر برای فروش آورده میشد آنوقت چه کسی را به کمک میطلبیدید ؟ ای نامردان مگر این امنیت مجانی و بدون پول بدست می آید پس چرا آدم نمی شوید شما که حقوق حاج قاسم را هم قطع کردید یادتان رفته