رخنه صدها شرکتی رژیم صهیونیستی در اعماق امارات

بیش از ۵۰۰ شرکت اسرائیلی در امارات سرگرم فعالیت هستند و مرکز آمار رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده است که ارزش مبادلات تجاری میان ابوظبی و تل آویو تا پایان سال جاری به دو میلیارد دلار برسد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «العهد» لبنان نوشت، نخستین پرواز رسمی اماراتی پنجشنبه در سرزمین های اشغالی فرود آمد. فرود آمدن هواپیمای بوئنیگ ۷۷۷ اماراتی در تل آویو اوج عادی سازی روابط میان دو طرف است. در این پرواز که از فرودگاه بین المللی دبی به سوی تل آویو صورت گرفته است ۳۵۵ مسافر که در میان آنان یک هیات بلندپایه نیز حضور داشت وارد تل آویو شده است.

«عبدالله المری» وزیر اقتصاد، «سواد محمد الخاجه» سفیر امارات در سرزمین های اشغالی، «امیر حایک» سفیر رژیم اشغالگر در امارات، «ریچاد مینتز» مشاور سفیر امارات در آمریکا، «میراف میخائیلی» وزیر حمل و نقل رژیم اسرائیل در فرودگاه تل آویو از این مسافران استقبال کردند.  

به نوشته العهد، «میراف میخائیلی» وزیر حمل و نقل رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل و امارات دارای روابط اقتصادی و راهبردی قوی هستند. در سفر اخیر من به امارات توافقنامه های امضا کرده ایم که می تواند زمینه تجارت و نقل و انتقال را تقویت کند.

«عادل الرضا» مدیر اجرایی عملیات پروازهای هواپیمایی امارات هم عنوان داشت: ما برای پیوستن تل آویو به شبکه رو به رشد خود تمایل داریم. از زمانی که برای نخستین بار برنامه‌هایی را برای گنجاندن تل‌آویو در سیستم‌های رزرو جهانی اعلام کردیم، نه تنها در اسرائیل، بلکه در بسیاری از مقاصدمان تقاضای زیادی از مسافران دریافت کردیم.

به نوشته تارنمای العهد امارات، اکنون بیش از ۵۰۰ شرکت اسرائیلی در امارات سرگرم فعالیت هستند. مرکز آمار رژیم اسرائیل پیش بینی کرد که ارزش مبادلات تجاری میان ابوظبی و تل آویو تا پایان سال جاری به دو میلیارد دلار برسد. 

بر اساس این گزارش، شرکت تابعه امارات ایر کارگو ظرفیت ۲۰ تن در هر پرواز میان دبی و تل آویو را فراهم می کند و به کسب و کارها و استارت آپ های اسرائیلی اجازه می دهد محصولات خود مانند دارو، دستگاه های با فناوری پیشرفته، سبزیجات، میوه ها و دیگر کالاها را صادر کنند. امارات همچنین در حال آماده سازی برای انتقال مواد خام، قطعات صنعتی و بسته های تجارت الکترونیک به رژیم اسرائیل است.

برپایه آمار اداره اقتصاد و گردشگری دبی بیش از ۳۰۰ هزار صهیونیست طی دو سال گذشته با وجود محدودیت های مربوط به شیوع کرونا به امارات سفر کرده اند و پیش بینی می شود با راه اندازی سرویس جدید هواپیمایی امارات، این تعداد افزایش یابد.

پایان/

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 20035

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =