لابی کمسیون صنایع به نفع آقای وزیر ختم بخیر شد!

استیضاح وزیر صمت به دلیل ناکارآمدی شدید جدی شده و همین مساله با افزایش لابی ها برای حفظ فاطمی امین دامن زده است.

   سخنگوی کمسیون صنایع مجلس امروز اعلام کرد با حضور وزیر صمت در جلسه‌ کمسیون صنایع مجلس، تعدادی از نمایندگان از پاسخ و توضیحات آقای وزیر قانع شدند. و به هیئت رئیسه مجلس اعلام نمودند استیضاح وزیر از نصاب افتاده و استیضاح منتفی شده است.

اینکه نمایندگان می توانند از ابزار نظارتی بنفع مردم ومنافع ملی استفاده کنند، و اجازه ندهند وزراء و مدیران کلان دستگاه‌های اجرایی منافع کشور و مردم را فدای منفعت طلبی، سوء استفاده، رانت، و اقدامات سلیقه ای  کنند.

اینکه بین دو جلسه قبلی و جلسه امروز چه اتفاقات مهم و قابل تامل در وزارت صمت افتاده و یا وزیر در خلال این دوجلسه به چه توفیقاتی دست یافته که توضیحات آن باعث اقناع نمایندگان محترم مجلس  انقلابی شده الله اعلم.

ولی هر چقدر سایت وزارت صمت را بالا و پایین کردیم و هرچقدر برنامه های وزارتخانه را بررسی و دنبال تغییرات محسوسی گشتیم، و یا بازار آزاد خودرو های داخلی وخارجی را رصد کردیم، و یا در حوزه کنترل و نظارت بر توزیع و قیمتگذاری مایحتاج مردم چرخی زدیم و.... تغییراتی حتی جزئی در شاخص ها و عوامل تاثیر گذار ندیدیم!

از همان روزی که استیضاح وزیر اعلام وصول شد پیاده نظام باج گیر و رانت خوار وزارت صمت در خارج از مجلس و متاسفانه برخی نمایندگان محترم با حمایت خود فعال شدند و با زیر سئوال بردن استیضاح این وزیر ناکارآمد، استیضاح کنندگان را به لابی گری، رانت جو،و...متهم نمودند، و آنقدر تلاش کردند که استیضاح از نصاب خود بیافتد که افتاد!؟ 

پیدا کنید پرتقال فروش را

این که برخی نمایندگان محترم قانع شد و امضای خود را پس گرفتند قطعا در حوزه اختیارات نمایندگان و حق انها است ولی از نمایندگانی که با آمارهای نچندان صحیح و گفتار درمانی که اتفاقا آقای وزیر در دولت یازدهم و دوازدهم کسب تجربه نموده بعنوان معاون وزیر قانع شدند توضیح بدهند کدام قسمت از برنامه های خلق الساعه و یا اقدامات خاص و شگفت انگیزی اتفاق افتاده که منصرف شدند و به مردم توضیح دهند که خدایی ناکرده مردم شریف فکر نکنند اقدام آنها سیاسی، یا نمایشی، و یا برای بهرمندی از امکانات مرسوم بوده و نیت ناثوابی نداشتند. 

ان شاءالله 

والسلام

پایان/

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 20111

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      مردم را ساده فرض کرده اند. اینها فقط یک نمایشنامه برای مشغول کردن مردم است. و در این میان تنها نفعش به جیب نمایندگان می رود که با دریافت یک امتیاز مانند موافقت اصولی یا قول استخدام نزدیکان یا .... نهایتا تک تک امضای خود را پس می گیرند. مجلس برای جلوگیری از فساد باید پس گرفتن امضا را یا ممنوع کند و یا برای آن نماینده عواقب منفی داشته باشد وگرنه این شیوه برای برخی نمایندگان شده منبع درآمد کلان
    • ک ع IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      شب دراز است و قلندر بیدار