اختراع جدید مهرداد بذرپاش برای کار نکردن، خانه ویلایی 3 طبقه!

اختراع جدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، به پدیده جدیدی به نام خانه های ویلایی اما به طور 3 طبقه ختم شده است.

به گزارش تحریریه، اختراع جدید مهرداد بذرپاش وزیر جنجالی و پرحاشیه راه و شهرسازی، به پدیده جدیدی به نام خانه های ویلایی اما به طور 3 طبقه! ختم شده است که البته ساخت وی نیز محسوب نمی شود و در دوره مسکن مهر و زمان محمود احمدی نژاد ایجاد شده است، اما مدیران بی عمل دولت سیزدم قصد دارند با قلب واقعیت و تغییر ماهیت به نام خود تمام کنند تا خود را مدیرانی عملگرا معرفی کرده باشند. مدیرانی که در یک سال و نیم اخیر نتوانسته اند قدمی بردارند و اقتصاد را متوقف برجام و مسائل بی ربط کرده اند.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی که جانشین رستم قاسمی فقید شده است، در حاشیه افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پروژه مسکن مهر در این شهر تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد. از این میان ۶۶۰ واحد ۱۰۰ متری به صورت سه طبقه‌ای و شبه ویلایی ساخته شد و مابقی در متراژ کمتر و به شکل آپارتمان به بهره‌برداری رسید.

معنای ساده شده سخنان این وزیر پرحاشیه دولت سید ابراهیم رئیسی این است:

  1. خانه ویلایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است تا رفاه مردم افزایش یافته و شاهد شکل گیری سبک زندگی اسلامی باشیم انجام نشده است.
  2. خانه ویلایی 3 طبقه اختراع بذرپاش برای فرار از انجام وظیفه و ساخت منزل ویلایی است و چیزی به نام خانه ویلایی 3 طبقه در دنیا وجود ندارد.
  3. حداکثر متراژ ساخته شده 100 متر است و منازل بزرگ و با رفاه از مردم دریغ شده است.
  4. در برنامه های بذرپاش و تیم اقتصادی دولت که به پاشنه آشیل امنیتی نظام تبدیل شده است صحبتی از خانه های 1000 متری نمی شود و ظاهرا قرار نیست سهم مردم از انفال داده شود.

درحالیکه سال دوم دولت سیدابراهیم رئیسی در حال پایان یافتن است، اما هنوز واحدی ساخته نشده و این دولت بی عمل به مانورهای نمایشی بر روی واحدهای مسکن مهر که دولت حسن روحانی اصرار داشت تمام نکند مشغول است که 10 سال پیش ساخته شده و در این دوران طولانی از مردم دریغ شده اند.

میز اقتصادی تحریریه بارها به دولت آیت الله رئیسی پیشنهاد کرده است تا زمین های با متراژ بالا و تا 1000 متر را به مردم انتقال مالکیت دهد تا خود آنها اقدام به ساخت کنند و خود را معطل گزاره های غلط و بی ربطی مانند؛ تامین مالی بانک ها و پیمانکاران نکند، اما حیرت انگیز اینکه دولت اصرار دارد روی تردمیل دویده و به تکرار مکررات مشغول باشد و به جای استفاده از متخصصیان به دنبال استفاده از چهره های سیاسی است که توان کار اجرایی ندارند.

پایان/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 24645

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =