آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت اصلاح شد

هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت، آیین نامه اجرایی مولدسازی را در چارچوب اصلاحات مصوب شورای هماهنگی سران قوا به تصویب رساندند.

به گزارش تحریریه، هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت در نشست امروز (چهارشنبه 24 اسفند ماه) خود آیین نامه اجرایی مولدسازی را در چارچوب اصلاحات مصوب شورای هماهنگی سران قوا به تصویب رساندند. این اصلاحات بعد از تائید شورای هماهنگی سران قوا، اجرایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در سومین جلسه هیات عالی مولدسازی در تاریخ پنجم بهمن ماه، مقرر شده بود تا اصلاحات لازم در آیین نامه جمع آوری و دسته بندی شود. پس از این تکلیف و با انتشار مطالب و نقدها درباره موضوع مولدسازی، معطوف به رفع این دغدغه ها و نگرانی هایی که افکارعمومی و صاحب نظران مطرح کردند، چارچوب اصلاحات آیین نامه مولدسازی تهیه شد و به تصویب شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا رسید.

اصلاحات تصویب شده، در پنج بند دسته بندی شد که عبارتند از 1-ارتقاء ترتیبات نهادی 2-رقابت و شفافیت 3-تسهیل فرآیند برای ترغیب دستگاه‌‎‌ها به مشارکت در مولدسازی 4-همسو سازی و انطباق بیشتر احکام آیین نامه با ضوابط قانونی و 5- نظارت و ضمانت اجرا.

پایان/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 24739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =