ایران خودرو: کاری میکنیم کسی اجازه توهین به صنعت خودرو نداشته باشد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که می‌دانیم نیت پلیس راهور خیر است، برای برگزاری جلسه کارشناسانه و ارایه ۱۶۱ برنامه افزایش تولید و کیفیت این خودروساز که در دست اجرا است، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تحریریه، مهدی خطیبی، در مراسم رونمایی و تولید اولین کامیون کِشنده با گیربکس اتوماتیک در کشور، گفت: کار را به گونه ای پیش می‌بریم که رییس محترم پلیس راهور و جانشین وی دیگر نگویند صنعت خودرو را باید تعطیل کرد.

وی در ادامه گفت: آن‌قدر تلاش خواهیم کرد که برخی افراد به خودشان اجازه ندهند به این صنعت توهین کنند و حتی این موضوع به سمت شخصی شدن برود. فشارهایی که امروز به صنعت خودرو وارد می شود، انگیزه های ما را بیشتر کرده است. بسیاری از مسایلی که امروز به عنوان انتقاد مطرح می شود نیازمند کارهای کارشناسی است.

وی در ادامه، با بیان این‌که کِشنده جدید ایران‌خودرو دیزل قطعا اتفاق بی‌نظیری را در صنعت خودروی کشور رقم خواهد زد، اظهار کرد: با توجه به مزیت‌های فنی و غنای این محصول، قطعا با ورود به جاده‌ها و فضای کسب و کار کشور، موجب کمک به ارتقای فرهنگ عمومی رانندگی خواهد شد.

دکتر خطیبی افزود: سیستم رانندگی با این خودرو نسبت به محصولات قبلی متفاوت خواهد بود؛ انواع مختلفی از این کِشنده عرضه خواهد شد تا هر مشتری براساس سلیقه و بودجه خود محصول مورد نظر را انتخاب کند.

وی از قرار ماهانه برای معرفی دست‌کم یک دستاورد گروه صنعتی ایران‌خودرو خبر داد و گفت: در سال جاری اتفاقات بی نظیری برای این خودروساز تجاری رخ خواهد داد که زیربنا و مقدمات آن در دوره‌های قبل فراهم شده است.

خطیبی اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور را اتفاق مهمی در صنعت خودروی کشور دانست که به راحتی میسر نشده است و دو خودروساز سال‌ها به دنبال تحقق آن بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: با اراده‌ای که در دو مجموعه وجود داشت و با نشست‌هایی که برگزار شد، توافقات ابتدایی صورت گرفت و کمیته‌ای به ریاست آقای احمد قلعه‌بانی که شناخت خوبی از صنعت خودرو دارد، شکل گرفت. خروجی‌های این کمیته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی صنعت خودرو، گفت: این شورا متشکل از دو خودروساز ایران خودرو و سایپا، انجمن خودروسازان و دو انجمن فعال در قطعه سازی است.

در فضای پرتنش و غبارآلود حال حاضر، آن‌چه لازم است اتحاد دو انجمن است که شکل گرفته و در شورای هماهنگی مورد استقبال قرار گرفت. این اتحاد و همدلی در جهت افرایش تولید باکیفیت در صنعت خودرو خواهد بود و امید است شاهد اتفاقات خوب و بی نظیری در این عرصه باشیم.

وی با بیان این‌که در گروه صنعتی ایران خودرو عرضه حدود ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو از ابتدای اسفندماه تا روز ششم اردیبهشت‌ماه صورت گرفته که این اقدام در چند سال گذشته ایران خودرو بی‌سابقه بوده است، گفت: در روزهای پایانی سال گذشته، تحویل بیش از چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه در یک روز به مردم که ۱۱۰۰ دستگاه آن به صورت حضوری بوده، اتفاق بسیار مهم و مبارکی است که از منظر لجستیک کار مشکلی است.

دکتر خطیبی با اشاره به چهار قولی که در ابتدای ورود به ایران خودرو داده بود، اظهار کرد: این قول ها شامل به صفر رساندن زیان در کل گروه، افزایش کیفیت در تمام تولیدات گروه، رونمایی و عرضه هفت محصول جدید و یا فیس لیفت و به روزآوری شده در کل گروه و نیز جمع آوری خودروهای کف است. ما بر عهد خود پای‌بندیم و امید است بتوانیم به تمامی آن‌ها عمل کنیم.

وی با اشاره به این‌که در تمامی سایت‌های‌ متعلق به گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعداد خودروهای کف به ۳۹ هزار دستگاه کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: از این میزان حدود ۱۵ هزار دستگاه معطل یک قطعه دارای چیپ‌ست است که به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا در کشور صادر کننده، تامین و واردات آن به تاخیر افتاده است.

دکتر خطیبی گفت: کاهش میزان خودروهای کف در ۱۳ ماه گذشته بی نظیر بوده و کم تر از میزان تعیین شده توسط رییس جمهوری محترم است، بنابراین ما توانستیم به عهد خود پای‌بند باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این‌که از ابتدای خرداد ماه امسال، طی سه برنامه که در نظر گرفته‌ایم، تولید خودروهای ناقص برای همیشه متوقف خواهد شد، تاکید کرد: از این پس معضلی به نام خودروی کف نخواهیم داشت. این موضوع تاثیر بسیاری در سودآوری مجموعه دارد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر در سال گذشته عبور مستقیم داشتیم و تولید خودروی ناقص صورت نمی گرفت، چهار هزار میلیارد تومان صرفه جویی هزینه داشتیم، همچنین کیفیت محصولات ۲۵ درصد افزایش می‌یافت.

به طور قطع باید امسال با این روش پیش برویم. ایران خودرو سه سال تجربه این موضوع را داشته است، راهی که سخت، اما شدنی است و منافع بسیاری به همراه دارد.

دکتر خطیبی تولید خودروی ناقص را نقص مدیریتی دانست که باید رفع شود و با اشاره به عرضه محصولات جدید، تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت تا پایان سال جاری، هر ماه دست کم، یک رونمایی و معرفی محصول خواهیم داشت. افزایش تولید قطعا می تواند منجر به کاهش و به صفر رساندن زیان ایران خودرو شود. امید است، کل گروه تا پایان سال به سود برسد.

وی افزود: این اقدامات در کنار سایر مواردی است که دنبال می کنیم، مانند راه اندازی تکنوسنتر، توجه کاربردی و اجرا و به‌کار گیری شرکت‌های دانش بنیان که همکاری با آن‌ها در دستور کار کل گروه است.

تقویت مدیریت شرکت جتکو به عنوان نماد شرکت های دانش بنیان در گروه، نشانه باور به این موضوع است. شرکت تام، نیرومحرکه و ایپکو نیز لیست نیازمندی ها و احتیاجات ما در ارتباط با شرکت های دانش بنیان را اعلام خواهند کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در نمایشگاه بین‌المللی امسال حضور خواهیم داشت و برنامه‌ای برای همکاری با نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان داریم، گفت: تمامی این موارد موجب می شود تا امسال سال خوب، پررونق همراه تولید با کیفیت در فضایی مملو از امید و نشاط برای صنعت خودرو رقم بخورد.

وی با بیان این‌که مردم اذیت می شوند؛ چرا که اتفاقات مثبت و دستاوردها دیده نمی شود، گفت: صنعت خودرو در همه جای دنیا به دلیل حجم گردش مالی و صنایع پیشین و پسین، مهم است، اما ما هنوز نتوانسته ایم خودرو را در کشور از کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تصریح کرد: هرگز در عمل و پی گیری برنامه های خوب‌مان کوتاه نخواهیم آمد و مشکلی نیز با واردات خودرو نداریم زیرا آن را موجب افزایش رقابت و کیفیت در محصولات‌مان می‌دانیم.

پایان/

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 18582

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 325
    • نظرات در صف انتشار: 3
    • نظرات غیرقابل انتشار: 15
    • برید فرغون سازا خجالت سرتون نمیشه بی شرف وبی ناموس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      123 5
      واقعاخجالت داره فرغون سازی بیشتربهتون میاد
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      125 6
      بی‌شعور کدام دستاورد ۴۰ ساله ری..د به صنعت خودرو ادعا هم دارید
    • تهمینه IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      62 3
      ..ز خیلی با حال گفتی
    • ناصر IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      70 4
      هرکسی از ایران خودرو و سایپا انتقاد کرد بنظرم مدیران این دو مونتاژکار یکدیتگاه خودروی شرکت رو مجانی به فرد منتقد بدهند به شش ماه نکشیده با کوچکترین تصادف از صحنه روزگار محو خواهند شد
    • کیسه IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      88 4
      اره اقای مافیا خون مردم بیگناه خوردی بیشرف مافیا
    • حسین IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      86 4
      ارواح عمه ات..چه توپی زدی حتماباورت شده بااین حرف ها درست میشه
    • اعزازی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      75 4
      خیلی اسگل هستی
    • یه ایرانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      97 3
      فعلا که شما با این فرغونها به شعور و مال و جان مردم توهین میکنید!!
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      55 4
      خدا بخیر کنه
    • عبدالله IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      78 3
      شما اگر میتوانستید کاری می‌کردید که خودتان و خانواده اتان رغبت سوار شدن محصولات تان را داشته باشند
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      88 3
      خون بها کشته شدگان در اثر تصادف برعهده خطیبی و امثال او هست
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      81 3
      هنر شما فقط توی افزایش قیمته نه توی امکانات و کیفیت؟ صدسال دیگه هم نمی‌تونید چون تفکر شما استثمار ملته، با تولید و توزیع قطره چکانی و انحصار هیچ پیشرفتی نخواهید کرد.
    • محمد TR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      77 2
      پلیس راهور واقعیت گفت درستش درد نکنه ایران‌خودرو قبلا کر گور بودن که ماشین اشغال میساختن حالا بعد چهار سال تازه فهمیدن اشغال تولیدت میکردن وقتی نصف ایران کشتن
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      85 5
      به قول معروف ذارت!!!!خدا پدر مسئولین پلیس وبیامرزه که بدون محافظه کاری حرف ۸۰ میلیون ایرانی و زدن.اخه چه تولید داخلی.بفرمایید تولید مخلوطی از هند و چین و آفتابه سازی داخل
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      73 5
      ما که زورمون بهتون نمیرسه خدا ریشه شما رو بکنه
    • خ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      62 5
      خداوند نابودتان کند ‌ . شما همان .. ه هم نیستید
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      61 2
      ببینیم و تعریف کنیم ته کیفیت نه قیمت مناسب یه مشت دزدید حروم خور
    • موسوی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      53 2
      بله درست میفرمایند با پول و قدرت سیاسی که دارند هر کسی انتقاد کنه کاری باهاش میکنند که هیچ وقت فراموش نکنه و دیگه جرات نکنه در مورد خودرو سازها حرف بزنه
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      57 2
      یا خدا سمند میشه یک ملیارد
    • ن ت IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      33 2
      بکاری کنید بد تر از توهین انجام بدن
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      38 2
      جمع‌کنید‌مافیا‌خودرو‌شماهم‌مثل‌خیلی‌های‌دیگه‌باید‌جوابگو‌خیانت‌باشید‌وعاقبت‌جز‌مرگ‌وحشتناک‌درانتظار‌شما‌نخواهد‌بود
    • ایمان IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      36 2
      دروغ میگه دروغگو
    • 5400058698 IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      42 4
      همش ذر مفته همش میگن ولی کاری نمیکنن فقط قیمت اشغال هاشون بالا میره
    • من بیسواد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      43 3
      بزرگوار کمتر ما رو بخندون
    • خسرو IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      35 0
      کدام آدم پوست کلفت را دیده اید که از انتقاد زیاد به خود بیاید پس خودرو سازها بهتر است یا قیمت خودرو را آنقدر گران کنند که دیگر نخرند البته افراد پوست کلفت میخرند یا درش را ببندد تا دیگر کسی انتقاد نکند
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      58 2
      یا خداااا، شما الان هم کاری کردید که کسی به شما توهین نمیکنه بیشتر به خودمون توهین میکنیم که تو این شرایط نکبت بار و بی ماشینی که شما و صنعت بیمار خودرو ایجاد کردید و آرزوی مردم شده داشتن این دله کهنه های بی خاصیتتون گیر کردیم و کاری هم نمیتونیم کنیم، وقتی از افزایش کیفیت حرف می‌زنید تن آدم میلرزه، اینبار قطعا باید پول یه هواپیمای تک نفره رو بدیم تا بتونیم یه خودرو بی کیفیت شما رو بخریم که اونم محاله، میسپاریمتون به الله
    • مجید13 DE ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      39 3
      زندگی فقط صد سال اولش سخته. جناب دکتر نفرمایید. مگه کسی جرات توهین به شما رو داره خدای نکرده؟ توهین به ایران خودرو یه جورایی توهین به مقدسات. انشالله تو صد سال دوم تلاش خودتونو بکنید. ما که نیستیم موفقیتتان رو ببینیم به بچه هامون میگیم نگاه بکنن و هورا بکشن براتون.
    • علی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      33 3
      برو کشکت را بساب؟خانواده ها را داغ دار کردید
    • رضا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      34 2
      خودروی سر همی که افتخار نداره باز تحریم می شه لو می ره از کجا وارد شده
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      31 0
      یه جمله هست میگن ارزو بر جوانان عیب نیست
    • ,شادمهر US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      33 1
      اینکه ایران خودرو البته گفتن خودرو ساز والا اهانته به بقیه ی خودرو سازهای دنیا مثلاً شما بنز را یک خودرو میدونید و پژو پارس را هم یک خودرو فقط در بحث تکنولوژی اصلا هیچ مقایسه آیی برای این دو خودرو نمیشود متصور شد در نگاه هر کسی بنز یک خودرو بسیار پیشرفته است و پژو پارس یک خودرو بسیار ابتدایی در مقابل بنز البته مدلهای جدید با اینکه هنوز مدلهای دهه هشتاد هم از پژو پارس پیشرفته تر است حالا میخواهیم یک خودرو بخریم که اول ایمن باشد دوم مصرف سوخت کمی داشته باشد دارای ابشنهای زیادی باشد و اینکه این خودرو بسیار راحت باشد و قیمت آن هم مناسب با تکنولوژی آن باشد حتما باز هم بنز برنده خواهد بود در مقابل بنز پژو فقط یک حلبی است که زیر پرس به شکل اولیه خودرو شبیه است حالا شما بفرمایید چطور میخواهید از خودرو سازی داخلی دفاع کنید مگه جای دفاع هم گذاشتید آنوقت که خوابتون برده بود اتومبیل سازی دنیا در حال نو آوری فنی در خودروها بود و شما به فکر این بودید که ببینید چطور میشد چیزی از این خودروها را کم کرد و حالا به جای بی بازگشت رسیده آید و به زودی شاهد افت شدید به علت نخریدن و نداشتن مشتری ها خواهید بود
    • ناشناس IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      32 2
      از یک طرف ماشین های بی کیفیت وآشغال تولید می کنند واز طرفی هم ۵ برابر قیمت عادلانه به مصرف کننده می فروشند . فروشنده بدون رقیب هستند هر سازی که می خواهند می زنند وملت تاوان بی عرضگی خودروسازان را باید بدهنددر حق ملت ظلم می کنند خون ملت را مثل زالو می مکند . بایستی خودروهای با کیفیت وپیشرفته از کشورهای آلمان وفرانسه وژاپن وکره به قیمت ارزان وبدون مالیات وگمرکی بدست ملت برسانند تا این آشغال سازان پر مدعا وتنبل ومفت خور یک تکانی بخودشان بدهند . اگر سپاه در خودروسازی ورود کرده بو د الان صنعت خودروسازی کشور به اوج کیفیت وبا کشورهای اروپایی رقابت می کرد وشاید الان به سومین خودروسازبا کیفیت جهان تبدیل شده بودیم . صنعت خودروسازی کشور برای ملت آش کشک خاله شده . بخوری پات نخوری هم پات . خودروهای بی کیفیت را بزور به ملت قالب می کنند . ملت حق انتخاب ندارند .عملاً به شعور وشاُن ملت توهین می کنند . واین ننگ است برای نظامی که ادعای اجرای عدالت واحکام الهی وادعای صیانت از حق الناس دارد پس شایسته است دولت هرچه سریعتر جلوی بی عدالتی وحق کشی خودروسازان را بگیرد ویک درس عبرتی به آنان بدهد
      • شهاب IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
        11 0
        .... ، صداوسیما، حوزه ..... و چند نهاد بالادستی همه در فروش ایران خودرو سهم دارن. اونوقت شما میگید سپاه ورود کنه؟ خودت رو به خواب زدی یا کلاً نمیدونی اینا از کجا حمایت میشن و سهام دارشون کیا هستن؟
    • ایران IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      19 1
      میگم مثل آمریکا ترک افغان گو زیادی میخوره ایران خودرو
    • سیرجان IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      20 0
      فقط..نخور،، چند نفر از عزیزام با اشغالی که تو ساختی معلول و مردن
    • احمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      27 0
      خدا لعنتتون کنه مرگ بر خودرو سازی داخلی
    • بهروز IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      9 0
      منم دوست دارم :)
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      14 1
      خدا به داد راننده ها برسهخطیبی غلط کردسواری چکار کرد که کشنده بکند
    • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      22 0
      الان چند ساله که میخواهید ازین ..ه ها بخورید جمع کنید آشغالای عوضی
    • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      22 0
      شما جیب ملتو نزن جواب دادن ساخت عالی خودرو پیش کش خاک بر سرتون خودروهای دنیا کجان شما احمق ها کجا البته تو کشور حسین قلی خانی انتظاری از بیش نمیره
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      22 0
      اگر کار کن بودیید تا حالا کرده بودیید.
    • حسین IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      21 0
      مدیران ایران خودرو و سایپا یا گاو تشریف دارن یا زالو، وگرنه در صنعت خودرو این فاجعه به بار نمیومد
    • Darya IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      15 0
      مطمئنا با وجود سرداران رانت مثل احمد قلعه بانی حتما شاهد پیشرفت خواهید بود . وجود امثال آقای قلعه بانی در سیستم مدیریت کلان کشور باعث شده تا هیچوقت نتونیم به پیشرفت در تمامی حوزه ها مخصوصا حوزه صنعتی برسیم . مهمترین کار ایشان آوردن مهرداد بذرپاش جوان که قبل از اون حتی یک گاوداری رو هم مدیریت نکرده بود به عنوان رییس سایپا بود . با وجود امثال این مسوولین فاسد به هیچ جایی نخواهیم رسید
    • محمد US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      18 0
      شما همیشه حرف مفت زیاد میزنین، یه مشت ماشین آشغال به ده برابر قیمت واقعی به دست ملت می‌دین، همیشه ام طلبکارین، برین خداتونو شکر کنین که دولت و مجلس به جای مردم ، هوای شما رو دارن، چرا؟! خدا بهتر میدونه. شرم بهتون که خون ملتو توی شیشه کردین.
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      21 0
      ۴۵ سال گذشت کاری صورت نپذیرفت. البته ظلم هست بگوییم کاری صورت نگرفت: کلی به فرانسوی‌ها حال دادیم یا باج دادیم کلی پول جابجا شد کلی از مسئولین ماشین مجانی و یا حقوق سوری گرفتن کلی از جمعیت کشور در تصادفات کم شد و خیلی کلی های دیگر... و حال باز هم خواهد گذشت و اتفاقی نخواهد افتاد کاش مردی پیدا می‌شد که شرف داشته باشد
    • مجید IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      14 0
      حضرت اقا ازاینجورحرف زدن ها خسته نشدید
    • هاشمی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      اميدواريم این دروغ راست شود. وبه قول های قبلی ملحق نشود
    • میلو IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      باید تعطیل ش کرد کلاهبردار ،شما رسانه ها کم خبر دروغ به مردم ارائه بدهید ، ی کم روده راست داخل شکمتان نیست ،مردانه حرف بزنی ،،،اگر برای حرف مفت مالیات می‌گذاشت الان دهان خیلی بسته بود ....کلاهبردار ها
    • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      12 0
      ایران خودرو چند هزار نیروی مازاد دارد و هیچ وقت از زیان خارج نمیشود مگر اینکه اضافه حقوق بگیران نجومی اخراج شوند و سهام اندک دولت واگذار شود وسهامدارن سکان را بدست گیرند
    • خلیل IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      13 1
      سنگ بزرگ علامت نزدن است
    • علی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      12 0
      شما دو کارخانه اتم بشید باز همینه تو ایران باید زور بالای سرت باشه نباشه کار خراب محصول بی کیفیت چون کار مسلمان این طوری
    • سید حسین IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      7 0
      با عرض سلام تغییر نگاه به حق مردم محتاج عمل گرایی است .سخنوری و خطیبه نه مشگل مردم را حل میکند نه منجی جان افراد در جاده هاست .چیزی که معلوم است این است که خودرو سازان ایرانی به مدد بازار انحصاری سالها محصولات بیکیفیت انهم مربوط به دو دهه قبل را به مردم تحمیل میکنند
    • ماشاله IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      تواین چهل سال کجا بودین حالا بیدار شدین ...کاری نداره تعطیلش نکنید فقط واردات را آزاد کنید اگه خودروهای شما باصرفه بود وبهتر ازواردات باشه چرا که نه ..ملت خریداروسایل شماست فعلا ۳۰ سال از جهان عقب هستین
    • مهدی IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      اخه بی شرف بعد میگی کسی توهین نکنهدمردم مگه سوار کشنده میسن همه که تو اینجوری به خودت می بالی ، باید تعطیل بشه
    • البرز IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      مونتاژ ماشین چینی که هنر نیست ویران خودرو اون هم فوتون جمع کن بابا
    • ایرانی IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      9 0
      مرد مومن اخه فکر میکنی اینا خودرو هستن که تولید میکنی...
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      خدا را شکر حالا یا دتان آمده کاری کند الان روزی چند هزار مرک فلج شما خواب بودید ولی بدگویی شما را به هوش آورد 0 شما کجا را قهوه‌ای نه کردید
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      10 2
      اجازه نمیدین توهین بشه بهتون؟ری.. ..تک تکتون که اشغالاتونو به قیمت بالا میندازین به ملت ستم دیده اسران
    • RO ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      10 0
      حتی واردات بدون مالیات وعوارض
    • رضا IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      12 0
      شاه هم گفت من بر می گردم خدا کنه صنعت خودرو درست بشه به قول معروف بزک نبین بهار بیاد کمبوزه با خیار بیاد من اگه جای رهبر بودم در ایران خودرو و سایپا رو گل می گرفتم اما
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      12 0
      بنده خدا مردم رو بیچاره کردین تازه میخواید کاری کنید؟ زمانی که تونستید بازار رقابتی با تویوتا داشته باشی اونوقت سینه سپر کن...اگه حمایت حکومت نبود الان پژو پارس رو بیشتر از هشتاد میلیون هیچکس حاضر نمیشد پول بده براش
    • محمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      کیفیت عالی خوب ،پول مناسب جیب .توهین اشتباه می کنن.
    • محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      8 0
      بهترین جک سال مردم بخندید
    • جلال محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 1
      شما مانند یک طبل تو خالی هستید که سال هایت بر آن می کوبید و هر بلایی دلتان خواسته سر مردم با اون تولیدات مزخرف و قدیمی خود آورده اید به قول قدیمی ها ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت کن ما را مس نما
    • As IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      تغییر بامنتاژخودروهای چینی،تحقق پیدا میکنه حقمونه این تحقیر وقتی خود مردم باهلع وولع ارابه ی مرگو میخرن چطور میخوان در خودروی داخلی تغییر حاصل بشه
    • اسیر IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      11 0
      سلام شما چندین سال هستش، با تولیداتی که دارید انجام میدید، به مردم نجیب این مملکت دارید توهین میکنید
    • میلاد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      یکی نیس بهشون بگه شما جیب ملت رو نزن کیفیت پیش کش یه عمره دارین آشغال تحویل مردم می‌دین حالا هم همین آشغالا رو با قیمتهای نجومی اونم با قرعه کشی و التماس می‌دین به مردم مملکت صاحب نداره اگه نه همه جای دنیا خودرو ساز التماس می‌کنه ازش بخرن اینجا وقتی دولت دستش با خودرو ساز تو یه کاسه اس همینه دیگه باید پول بدی بشینی خدا خدا کنی واست درمیاد یا نه
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      دم خروس پیداست
    • کورش IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      دوباره دروغ
    • MX ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      7 0
      تنها مسول مردمی که این دور می می شناسم، رییس پلس عزیز است. بقیه مجیز گو، پاچه خوار و رانتی هستند. خدا این بزرگ مرد را حفظ و سلامتی به او و خانواده محترم عنایت فرماید.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      این شما هستید که با انحصار به مردم فشار میارید با قمیمتهای که خون پدر تون به مردم میفروشید ومردم هم چاره‌ای ندارن چو ن انحصار و منع واردات این اشه خاله به زور به خورد مردم میده سخنان پلیس راهور خیلی بجا بود
    • محمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      بهتون فشار نیاد ناراحت بشین ی وقت
    • سرباز بازنشسته IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      گمان نیکم فلانی .باز شعار خجالت خوب چیزیست مردم ایران را بیچاره کردین با این خودروهای قتاله تان برید بمیرید .خیانت به مردم ووطن است بخدا
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      حتمأ میخوای 206شاسی بلند بسازی یا آینه ها ی پژو رو تعبیر بدی بشه 206 اس وای دبلیو جمع کنین این ورندیاتو
    • زجر کشیده از خودروسازان وطنی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      فعلا که شما حدود نیم قرن هست با کمک رانت خواران و مافیای داخلی به ایران و ایرانی هم خیانت میکنید و هم توهین ،😡😡😡
    • رضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      قیمتاتون سر به فلک کشید این خیانت بزرگی درحق قشر ضعیفه شما هچوقت قشر ضعیف درک نمیکنید
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      از وقتی که ایرانخودرو و سایپا بر سر بازار پرشیا و زانتیا با هم توافق کردند و بقیه محصولات رده های قیمتی مشابه رو حذف کردند مشخص بود که دو شرکت می خواهند انحصار رو کامل کنند و الان پس از تکمیل پروژه از اتحاد استراتژیک خودشان در افکار عمومی پرده برداری می کنند چون همه چیز درانحصارشان درآمده و کسی قادر به مقابله و مخالفت با خودروسازهای داخلی نیست.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      بیست ساله با نصب اپشن زه بغل و انتن اضافه سمند شده دنا خسته نباشید دلاور شیر مادر حلالت باشه
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      کلی زحمت کشیدین ازمصرفی تبدیل به سرمایه ای کردید با توزیع قطره ای ایجاد اختلاف قیمت بین بازار کارخانه.گرفتن وام .پول پیش وووووووا.ای چیزکشا
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      تش‌کر
    • حسین IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      خالی میبنده،تواگه میتونستی تو این چند سال جمعش میکردی،یه نفر هم حرف حساب میزنه آقایون توجیح میارن،درشو تخته کن و از پول صرف جویی بنزین حقتو بردار برادر تو چکار به تولید خودرو
    • حمزه IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      ایران خودرو و سایپا به بهانه و شعار عدم بیکاری نیروی انسانی به محل اصلی دزدی از جیب مردم و ملت تبدیل کردن.پشت دست مافیای خودرو و دلالها با خون و جون مردم و مال مردم بازی میکنند و مجمع تشخیص هم به دلیل خاص داره مانع واردات میشه که بتونن جیباشونو پر پول کنند.اینم از مملکت مردمی و شعار اسلام دادن ولی عمل نکردن به شعار اسلام واقعی.
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      حرف درستی زده کاش تعطیل میشد با این وضع افتضا خودرو و خریدش. چه بساطی را انداختین
    • حجت محمودی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      هزار بار به مدیر ایران خودرو گفتم از موتوری جنس نخر ...دوستان ببخشید ساقی عوض شده توهم زده باز
    • حسین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      شما کاری بکنید لعنتتون نکنن با این مظلوم بازی ها مشکل حل نمیشه،
    • تقی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      نمی دانم چرا به جای وعده عمل نمی کنند تا کی وعده
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      تا حالا هر چی حرف زدید باد هوا بوده این هم مثل حرفهای دیگش
    • کیان IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      اتحاد استراتژیک شما دو خودروساز و زیرمجمو عه تان فقط برای انحصار و گرانی و چپاول جان و مال مردم با ارابه های بی کیفیت و فاقد هر نوع استاندارد هست و بس .
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      ممنون میشیم خودرو تولید نکنید این چند سال فقط قیمت در محصولات پیشرفت چشمگیر داشته لطفا برید
    • حمید IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      دو صد گفته چو نیم کردار نیست،میگی نه صبر کن ببین؟
    • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      هههههههه اونم ایران‌خودرو دزد
      • سعید IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
        0 0
        دزد بی سر و پای بی ناموس
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    • محمد اصغری IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      مردم بیچاره همش فشار روی شما نیست روی این مردم این بیچاره هست که از دست شما نمی تونن یه پراید قاتل بگیرن پراید قاتل شده ماشین لوکس
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      چری تیگو یک میلیارد و پنجاه میلیون
    • مجید IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      خدا رحم کنه انحصار بازار خودرو را که داشتن، حالا میخوان خفقان هم اجرا کنن که دیگه کسی اجازه زدن حرف حق دربارشون رو نداشته باشه
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      حالا پلیس که ازخودتونه یه چیزی گفته حالا ولی شماکه لگن میدین دست مردم براتون مهم هم نیست چه تعداد می میرند خب هرکی انتقادکرد هم بگیرین بکشینش براشما که کاری نداره عزیزم احتمالا برنامه تون همینم باشه
    • قاسم IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      ایرانخودرو وسایپا فقط حرف ناحساب می زنید چون قیمت که برای این خودروهای دره پیتی گذاشتید یک دهم هم ارزش ندارن واقعا متاسفم از این طرز مسلمانی
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      شما عرضه ندارین برای شاهین و دنا موتور بسازین و هی موتورهای از رده خارج دنیا رو پیچش کم و زیاد می کنید حالا ناراحت هم شدین؟؟؟
    • محمد قاسمی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      حق شما هستش چرا که شما مملکت را بیچاره کردید اخه وقتی نمیتونی ساپورت کنی حرف میزنید که ما خودرو سازی بزرگ هستیم بابا نگو فکر می کنند شما خداییی یا بنز آلمانی وحشتناک چی بگم من ۳۸ سالم هست ماشین ندارم فقط شما حق الناس کن و انشالله خدا از شما نمیگذره آره داداش
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 1
      فعلا با کمک دولت دارین ظلم و چپاول می کنین
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      سلام وعرض ادب ایران خودروشعارندهدعمل کند ماشین های اشغالتان رابهقیمت بهترین ماشین های روزدنیا به ایرانی های بدبخت می فروشید بزرگترین جنایت به ممکلت راشمامی کنید
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      سلام وعرض ادب ایران خودروشعارندهدعمل کند ماشین های اشغالتان رابهقیمت بهترین ماشین های روزدنیا به ایرانی های بدبخت می فروشید بزرگترین جنایت به ممکلت راشمامی کنید
    • جعفری IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      7 0
      هر وقت یه مسئولی وعده بهترشدن به مردم داد روزگارمون راسیاه کردن،،خدا به خیر گردونه،،ایران خودرومیخوادجبران کنه
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      سلام. الان که پیش پیش پول ماشین رو نقد میگیرین مردم رو به خاک سیاه نشوندین با این ماشینای درب و داغونتون چقدر ما ایرانیا بدبختیم خاک عالم بر سرمون خدا خودت ظهور کن دیگه از دست کسی کاری ساخته نیست.
    • مجتبی NL ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      انشالله که همین باشه فعلا که فهش خورتون هر روز بیشتر میشه.یکیش من
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      حرف اضافه نزنیین شکر اضاف نخورین خونها به خاطر افکار پوسیده شما ریخته شده ووووو
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      با خودروهای غیر استاندارد و گران قیمت فرمایش میکنید
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      ۴۰ ساله تا کسی حرفی میزنه می‌آید و از تغییر و دگرگونی حرف می‌زنید در صورتی که روز به روز به قطعات مونتاژ چینی و پاکستانی و هندی رو میارید بر پدر همه تون
    • محمد از قم IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      ایرانخودرو زیادی خورده تمام از بزرگ تا کوچیک
    • حسین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      7 0
      نزدیک به ۶۰ یا ۷۰ سال پیکان تولید کردید فقط توانستید سپر آن را تغییر دهید. پژوی که کارآگاه ناوارو در ۲۸ سال قبل در سریال سوار می شد.. خیلی بهتر از پژو پارسی هست که الان ایران خودرو تولید می کند . سمند شما که احتمالا از پلت فرم بی ام دبليو ۵۰ سال قبل آلمان استفاده می کند. در این ۲۵ سال اخیر چه تغییر آتی در ساختن پژو از لحاظ ظاهری و موتوری داده اید. فقط آنان را بی کیفیت و قیمتشان را چهل برابر کرده اید..شما چگونه می خواهید جوابگو جان مردم باشید .که خودرو ساخت شما اگه با یه خودرو ساخت خارج تصادف کند تمام سرنشینان خودرو داخلی کشته و یا به شدت مجروح می شوند . ولی سر نشینان خودرو خارجی شاید مجروح سطح ی شوند.
    • رضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      شما چهل هست که با جان مردم بازی کرده اید و اموال مردم را غارت نموده اید الان هم طلب کارید
    • علی حوری IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      تنهاه صلاح درماندگان حرف است نه اعتبار حرفی که می زنند 43 سال است که هر روز گران کردید و شعار دادید ما ملت دربند و اسیر شده که چاره ای نداریم
    • رحیم IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      6 0
      تواین چهل سال چه غلطی کردید
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      فردا پشت تریبون از ظلم اسراییل گفتید یکم از ظلم ذینفعان خودرو بگید
    • مسعود IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      آفرین،باریکلا انجام یده ببینیم چکار میکنی
    • مجید IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      تو یه مدیر بی کفایتی.شما نمی‌تونید با این آشغالایی که تولید میکنید بازار کنترل کنید.خاک بر سرتون که تولیدات نمی‌تونید مستقیم به دست مردم برسونید.تولید دپو میکنید و نداشتن یه چراغ و ایسیو رو به بهانه ناقص بودن عرضه نمی‌کنید.من اگه رئیس جمهور بودم بخدا همه شمارو دار میزدم.شما یه مشت مفت خور و دزدین.لعنت بر شما
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      مردکه اشغال این ماشینی که العان رونمایی کردی چینی است زر نزن مردم خر نیستن شما نمی توانید یک اتاق تولید کنید
      • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
        2 0
        مگه مردم بازیچه دست شما هستن پلیس واقعیت گفته اگه پلیس هم نبود امثال تو خواب نداشتن
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      یک نفر فرد عادی هم درجامعه ایران میداند که اگر ایران خودرو و سایپا تعطیل شود و خودرو وارد شود به نفع کشوراست و همه سود میکنند ولی چرا مسئولان این مسئله را نمی دانند جای تعجب است و این شک را بوجود میاورد که منافعه ای دراین کار دارند و جانشین پلیس راهوار تنها کسی است دربین مسئولان شجاعت دارد و این موضوع رابیان کرده ومردم نیز باید از او حمایت کنند تا انشااله از شر ایران خودرو وسایپا خالص شویم
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 1
      آره حاجی جون عمت تو راست میگی خودروهای داخلی بدرد بخور نیستند فقط پول مردم را و جونشان را هدر میدهند
    • امیر IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 1
      شما لطف کن بجای تمرکز فروش در بازار داخلی به صادرات محصولات مثلا با کیفیت مشغول شوید و اجازه بدید مردم خودشون انتخاب کنند که خودروی با کیفیت خارجی سوار بشن یا لگن های ایرانی .البته اگه واردات خودرو آزاد بشه اگه....
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      شما ماشین نمیسازید فقط آشغال میسازید تحویل مردم میدید.از صنعت خودروسازی حرف نزدی این صنعت حتی حرف زدن دربارش برای شما حیفه.مزخرف ترین خودروسازی مال ایرانه وبس.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      ققط از نظر قیمت پیشرفت خیلی خوبی با خودروهای روز دنیا دارین . از نظر کیفیت، کمیت داغ روی دل مردم گذاشتین . و سهامداران مشخص نیست چه کسانی هستن که واردات توی بدنه دولت چهل قفله کردن .
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      ما از شما تشکر میکنیم که با درایت شما هزینه بیمه کردن خودرو با افزایش قیمت ها به قیمت 8 سال پیش خودرو ها در آمده و خیلی دعاگوی شما و مسولین هستیم
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      زرشک
    • شاهین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      زور الکی نزنید شما مال این حرفها نیستین دزدان کثیف چهل ساله دارید آشغال میزنید انگول خودتون بدهید
    • محمد BH ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      اگه کاری میخاستین بکنین تو این چهل سال میکردید این چرت و پرتی بیش نیس
    • مهدی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      ارواح عمت،ملت رو
    • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      سلام تا وقتی مردم با بی فکری خودرو می خرن همین هست ،باید صنعت خودرو سازی از طرف مردم تحریم شود تا مدیران این دو شرکت بفهمن و برن دنبال یه کاسبی دیگه
    • محسن کار آمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      آقای به اصطلاح مدیر نه چندان محترم تا حالا کی جلونون رو گرفته بود که خودرو با کیفیت بسازید،تو الفبای تولید رو هم بعد نیستی ،ولی تو وقاحت نمره کامل بهت میدم.
    • حسن IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      حواثت باشه ی دفعه نر
    • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      من میگم چرا قیمتها اومده پایین بگو پس به خاطر تولید زیادی بوده که از اسفند تا اردیبهشت صورت گرفته شرمنده آقای دکتر
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 0
      بیشرف تر ودزد تر از شما لگن ساز ها وجود نداره اخه پراید تو. عراق ۱۰میلیون نمیخرن ۲۰۰میلیون غالب میکنن مردم
    • ایزدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      بجای ضرب المثل،این که رو نیست سنگ پاست بگوییم این که رو نیست ایرانخودرو است
    • ابی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      ای تیززز. مبارکتون نباشه بخواهید کاری بکنید
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      5 0
      اگه این خودرو سازها یه نگاهی به نظرات مردم بندازن متوجه جایگاهشون میشن اگه مردم دارن میخرن فقط مجبورن.این خودرو نیست که تولید میکنید این تحقیر مردم ایران که تولید میشه
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      خ شو بیش تو‌این چندسال غیر از کپی چکار کردی تازه کپی هم نتونستی درست انجام بدی
      • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
        2 0
        ۵ آقا میگه اگر خودرو خارجی بیاد باعث رقابت میشه چشم ات را باز کن در ایران پر از ماشین خارجی است از بی ام و گرفته تا سانتافه و....پس چرا یاد نگرفتی؟!!!!
    • ایرانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      توروخدادست ازسرمردم بردارید
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      چرت
    • رحیمی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      بذار هر چی میخوان بگن . تا تحت حمایت نظام هستی، هر چقدر هم گند بزنی بازار در انحصار شماست
    • Sh IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      خوب اگه راست میگی چرا خودتون خودروی خارجی سوار میشین؟ دوما دم ساقیت گرم امروز بهت جنس خوب داده،
    • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      این ها نظر مردم است نسبت به شما آه اون ۲۰هزار نفر کشته شده درسال،این همه آسیب دیده در اثر تصادف،یتیمان بی گناه،زنان بی سرپرست،بی خانمان دربه درو...شما راگرفته به نظرم پول دزدی وخیلی بدتر از آنها ازپولی که به خانواده تون می دهید بهتره،این همه حرام خواری کردید ه اید بخاطر همین حرف حق درشما تاثیر نمی گذارد والا اکه یه خورده شرف داشتین جمع می کردین
    • محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      الان عرق وچندکشور همسایه دارن ازما ماشین میخرن ما بهترین ماشین هارو می‌سازیم فقط کیفیتشون بره بالا
    • امین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      انگیزه با این هجم از تاخیر؟ عالیه جنسش
    • پیمان IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      دروغ وحقه بازی در این سخنان موج میزند با وعده ووعید سالیان پیش هم عین این حرفها زده شده ولی مافیای خودرو که حتی دولت مردان هم ظاهراً نمی‌توانند در مقابلشان قد علم کنند خدا کمک کند که بتوانند به حرفهایشان جامعه عمل بپوشانند وگرنه حرف زدن که همه می توانند
    • سروش شرکت IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 1
      گور باباتون شما برید ماشین فلزی اسباب بازی بسازید بهتره
    • مصطفی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      فوتون که چینی هست چطوری اینا میگن خودروی داخلی
    • الیاس IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      ان شاءالله نسل هرچی مافیا و نکبته از سر این مردم مظلوم کم بشه. باید از خدا بترسید حروم خورها قیامت نزدیکه....
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      خدا لعنتت ن کنه من برادرم رو به خاطر آشغالهای که شما و سایپا ساختید از دست دادم انشالله سر شما و خانوادتون بیاد
    • احمدی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      زر مفت نزن دروغگوی کثیف خاینین به مردم
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      مثلا چکار میکنید؟؟؟؟قیمت خودروهای داخلی کمتراز یک پنجم قیمتیست که بمردم فروخته میشه...مثل خودروهای مونتاژی که به دلار بالای ۷۰ هزارتومان به مردم فروخته میشود..بیش از ۳الی ۴ برابر قیمت واقعی،،،،، و و و ،،،،،
    • ناشناس1 IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      احتمالا آنقدر گران می کنند تو بازار بی رقابت که مردم مجبئر می شوند بسازند چون پول بهترش رو ندارن با اینکه همین حالا قیمتا غیر منطقی هست اینا استراتژی دیگه ای تا حالا نشان ندادن
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      در حد این حرفا نیستین
    • جانباز حالت اشتغال ماده نخورده حقش خورده شده IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      هیچ پخی نمیخورین مرتیکه فاشیست از این حرفا زیاد شنیدیم
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      3 0
      مشکل ایران خودرو که نیست مقصر امریکاست
    • جانباز انقلاب IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      فقط بزرگترین ارزوی من و هم نوعان من این بود وهست که ای کاش امام زنده بود واین روزهارو از نزدیک میدید انقلاب به کجا رسید وچطور به فنا رفت خیلی دوست داشتم جواب امام رو بدونم مخصوصا در ظلم وجنایتی که علیه جانبازان وملت انجام دادند اگر این خودروسازان را بدهند در ملح عام گردن انان را بزنیم مقداری دلمان خنک خواهد شد مخصوصا امثال مصطفی میم ...... که پاسخی نمیدهند اما مطمئن هستم امام حرکتی بزرگ میزد تصمیمی بزرگ اتخاذ میکرد به عنوان یه جانباز اعلام میکنم شرمسارم در برابر ملت که به جبهه وجنگ رفتم به حساب از حق ملت دفاع کنم خداوند ومردم ما را حلال کنند گناه کبیره کردیم باتشکر حلالم کنید این دم مرگ
    • محسن پورنصیری IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      همون بهتر که جفتشون تعطیل بشن اینا خودروساز نیستن آشغال سازن حیف آشغال که به محصولات این دو تا بگی
    • جانباز IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      باعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه مردم وملت عزیزمان منم یه جانبازام از صمیم قلب شرمسارم وعذرخواهی میکنم از ملت شریف ایران به خاطر گناه کبیره ای که انجام دادم وبه جبهه رفتم به حساب از حق ملت م دفاع کنم امیدوارم حلالم کنید دم مرگ با حسرت عذاب وجدان دارم ما مجاهد نکردیم بلکه گناه کردیم
    • م IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      اینکه کسی جرات نداره به شما توهینی بکنه شکی درآن نیس،،، چون شما خودرو سازا اینقدر قدرت دارید که به قیمت بی ام او، وتویوتا،، سمند وپرشیا به مردم قالب میکنید،،، کسی اجازه ندارد به شما توهین کند،، ولی خودرو ساز اینقدر به مردم توهین می‌کند که کسی جرات نداره به شما چیزی بگه،،
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 1
      اگه چهار نفر پشت ریس پلیس راهور وایسته باید دراین دوفرغون ساز بسته بشه خیلی زشته ماشین به نام اربک دار به مردم بفروشی دستمال کاغذی داخل اش باشه
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      ی روزی میرسه تقاص این همه جوونی ک کشتید. تقاص خانواده هایی ک نابود کردین رو پس میدین. ی مشت اشغال میسازین. هر روز خدا خراب پول ده تا ماشین دگه باید خرجش کنی
      • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
        0 0
        ل
    • بابک IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      فعلا اين توهين واعتراض ها صحيح است تا بعد
    • علی DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      تا بحال ک غیر از تولید اشغال هیچ کاری از دستتون بر نیومده خجالت بکشید لعنت ب شما
    • مافیای فرقون ساز IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      مسئولین راستگو .رسانه ها راستگو. به قول نصرال.. رادش راهی جز راستگویی برای ما هم نمیماند خخخح
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      ببخشید همین اشغال ماشینی که تحویل مردم دادی کافیه بماند کشنده خدا به مردم رحم کنه اشغال ماشینی که مفتی هم کشورهای همسایه تحویل نمی‌گیرند خدا لعنتتون کنه
    • امیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 1
      چقد اینا پروعن بابا وارداتو آزاد کنید یا بدین سپاه خودرو بسازه مردم زیر فشار ایرانخودرو و سایپا .....شدن
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      سی ساله پراید پژو،🤢🤢🤢🤢 خجالتی هم نیستید که بماند از خدا هم نمیترسید
    • R IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      حرف حقیقت همیشه تلخ آفرین پلیس راهور خودرو بهتر بگم ارابه مرگ اونم با قیمت های سرسام آور
    • امیر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      سوار شدن بر این مردم از جمله خود من در این مملکت مثل اب خوردنه.شماها تقصیر ندارید که هیچ باید مدال هم بگیرید.با جان مردم صاحب مملکت شدید وبا احساسی کردن وروضه وگریه وبا اسم دستگاه ائمه مردم رو مطیع نگه داشتید. نمیخواد بفکر کیفیت باشید چون قرار نیست این اتفاق بیافته.فقط دارید زبون میربزید که بیشتر بخرند.خوب دند ما نرم نخریم اما همه را دلال کردید ومردم سر هم کلاه میزارن وشما نظاره گر خندان هستید. لقمه حرام عجب کارهایی میکند. لیاقت مردم ایران پژمرده همینه چون خودمون میخواهیم ومسخ شدیم.
    • جعفری IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 1
      اگر منظورجناب خطیبی اینست که کیفیت رابه جایی میرسانیم که کسی نتواند نقص وایرادی ازمحصول شما بگیرد کار مبارکی است ولی نه اگر روند افتضاح کنونی را ادامه بدهید هم محصول بی کیفیت وهم گران تحویل مردم بدهید خودتان بهتر میدانید یک ایرانی را هیچ وقت نباید تهدید کرد
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      ایران خودرو و سایپا هردو لایق توهین هستند همین لگن های که شده بلای جون مردم طوری قیمت را بالا بردید که پول بنز را باید داد تابوت خرید هر چقدر به این دو خودروساز توهین بشه بازهم کمه
    • بی آر و درد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      ای نامرد اونا رو هم میخواید بخرید ؛ اون دنیا رو چکار میکنید ای وای بر شما های ح.را.م خوار.....
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      وقتی تو مملکتی زندگی می‌کنی که در هیچ چیز حق انتخاب نداری اینم میشه وضعیت ماشینش فقط باید از این خراب شده رفت تا دزدها در کنار هم راحت زندگی کنند
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      اگر کننده کار بودی تا حالا درست شده بود نه اینکه حالا یک نفر از 80 میلیون نفر به واسطه تریبونی که در اختیار داشته گفته باید صنعت خودرو سازی تعطیل بشه به شما بزرگوار بربخوره و حالا بخوای کاری بکنی، این حرف همه مردم هست، این صنعت خودرو سازی با این فضاحتش باید تعطیل بشه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      همون گ و ه زیادی نخورید خودش کلی کاره
    • مرتضی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      ای شا تو سردر ایران خودرو و سایپا.
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      جدا ،،،،،الان تنها کسی که به مردم توهین می‌کنه شما دو شرکت ایران خودرو و سایپا هستین و بس ،،،به امید نابودی هر دو
    • عباس ملکی CZ ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      😂 یا واقعا احمقید یا مردمو احمق فرض کردید ، مثل اینه که امریکا بگه ما توبه کردیم میخوایم همه مسلمان بشیم ، بنظرت ممکنه؟ توبه گرگ مرگه ، بیان برین تو کوچه بابا
    • خ IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      یک کلام ،،،،توبه گرگ مرگه
    • ایرانیان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      گوه نخورین بابا هرسال دریغ از پارسال کیفیت پایین افزایش قیمت رو به اسمون هفتم..خدا ان شاءالله ریشتونو خشک کنه
    • احمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      توهین وجود خودتونه توهین ساخت اون فرقونهایی هست که درست میکنید میدید دست مردم ایران لیاقتتون خیلی بدتر از این حرفهاست
    • عباس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      توی این چهل سال فقط حرف مفت زدید شما لیاقت توهین هم ندارید بلکه مجرمید و ان شاءالله در دادگاه عدل الهی به سزای اعمالتون میرسید که چجور پدر هشتاد میلیون ایرانی رو در آوردید.
    • امیر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      خدا لعنتتو ن کنه شیر ناپاک خورده ها.. ما چه گناهی کردیم که گیر شما افتادیم ... برید گمشید از این منصب ها کنار حرام خوارانی که به فکر جیب هستن تا جون مردم در دنیای دیگر پست ترین هستند
    • ملت IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      لطفا بشنید خونه، از این بیشتر مردم رو اذیت نکنید.
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      فعلا که کاری کردید که صنعت خودروسازی ایران رو قهوه ای نمودید. مردم هم دارن با ارابه های مرگتون تو جاده ها میمیرن
    • ایرانی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      الکی قومپز در نکن.. حناتون دیگه رنگ نداره.. برو بچه تو گول بزن..!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      همیشه وعده سر خرمن میدم...واقعا خیلی پررو هستید که با این فرغون سازیتون باز هم به مردم امید آینده میدید.شما هیچ موفقیتی نخواهید داشت..دویست سال از دنیا در خودروسازی عقب هستید
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      شمافکردزدیتون باشین نمیخوادخودروی بدون کیفیت بسازین اونوقت چطورجیبتوناپرکنین
    • علی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      تا صنعت خودرو خصوصی و به قیمت واقعیش فروخته نشه آش همین آشه
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      زرشک. بزک نمیر بهار میاد
    • حسین IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      یعنی به جرات میگم اگر فرغون هم از خارج وارد کنن ، کسی دیگه سراغ ایران خودرو و سایپا نمیره
    • حرف حق IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      وقتی کل سران مملکت از بالا تا پایین درصد میگیرند بابت حمایت از تولیدات این دو حلب سازی ، آیا جان مردم مهم است ؟
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      کوتاه بیا جومونگ
    • رضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام واقعا بی شرمید 5 سال قبل از بنده پول گرفتید وهنوز ماشین تحویل ندادید خجالت نمی کشید
    • مهدی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      اشغال تولید نکنید تا توهین نشه
    • حقیقت گو IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      اگه دیدی بندازیم به سال 1357 که چگونه محمد رضا شاه خدا بیامرز از کشور انداختیم بیرون با اتحاد و یک کلام شدن مرگ بر شاه الان هم موقع اون رسیده با اتحاد گفتن مرگ بر صنعت خودروسازی این ابر مافیایی خودرو ساز از کشور بندازیم بيرون به امید تحقق این امر
    • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      شما جیب ما رو نزنید نمیخواد کاری بکنی ۵۰ سال به شعور مردم توهین کردین شما میخواید کاری بکنی یعنی میشه شاید بشه
    • سلطان مهر IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      نکشیمون بمب روحیه.بروبابا چینی.کیو میخوای گول بزنی.ازچین میخرین۲زار میدینش به ما۲ملیون.خدا ازتون نگذره الهی.جوونیمون سوخت.امیدوارم هرچقدر بهمون جفا کردین خدا انتقام مارو ازتون بگیره.آمین
    • جواد IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      باسلام ...جناب مدیرعامل ایرانخودرو نمیخوادناراحت بشی ازحرف وسخن حق ..کافیه یک روز آمار تصادفات فوتی ....روبخوانی ببینی روزانه چندخانواده بی سرپرست یا ویلچرنشین میشن ..فقط وفقط بخاطرتولیدات بنجل ایرانخودرووسایپا
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      اینهمه سود جویی اربابان شما در صنعت خودرو کشته داده و حقوق مردم تضییع شده چهل ساله فکری نکردین حالا از توهین به این صنعت نارحت شدید حتما میخواهید دست و پای توهین کنندگان رو ضربدری ببرید کسی به خودش اجازه نده توهین کنه?
    • حسین عسگری IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      خدا اعنت کنه که اگر مسئولین ایران خودرو یا سایپا ای آشغال های رو که تولید می‌کنند سوار بشن مردم بخودتون بیاید تا کی ظلم خدا ..... خودت کمک کن ما سوختیم
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      واقعا آقای ایران خودرو تمام حرفاتون زشت، قبیح و ناشی از خودشیفتگی بی حد و اندازتونه واقعا خجالت و شعور و انسانیت خوب چیزیه که شماها ازش بویی نبردین متاسفم برای شما، دولت و نهادهای مثلا نظارتی
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      به توهین نمیرسه قبل توهین تو حلبی های ایرانی مردیم
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      درش بزار.‌چندسال خودرو قیمت بردید بالا من بیچاره آه می کشم خودرو ندارم
    • حام IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      جمع کنید برید شما فقط اشغال درست میکنید
    • مهدی RO ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      بازی زر گریه یه پولی بهش میدن اون جانشینم میشینه سرجاش اره اینجا ایرانه
    • نیما IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      لعنت خدا و پیامبران و امامان بر صنعتی که در عرض 40 سال نه تنها پیشرفتی نکرد بلکه باعث عذاب مردم و داغدار شدن خانواده ها گردید لعنت خدا بر تمام دست‌اندرکارانش بخصوص پشت پرده مافیایش امثال میرسلیم. اگر من بودم بدون معطلی درب چنین خودروسازی را با گل میگرفتم و تمام کارگرانش و مدیرانش را می‌فرستادم به خانه و تنها با پول بنزین صادراتی و واردات بهترین و لوکسترین خودروها معیشت کارگران را پرداخت میکردم یک چرخه بی‌خاصیت و بی‌هویت که تمام ملت و کشور را فراگرفته است. آقا ما می‌توانیم را یکبار بگویید ما نمی‌توانیم تمام.
    • خسروجردی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      کاری کردین چه کارمیخواستین بکنین
    • ایرانی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      بچه بیا پایین
    • علی GE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      رئیس پلیس راهور بسیار دقیق به مسئله خودرو سازی (لگن سازی) اشاره کردند با این مصرف سوخت وعدم ایمنی وقیمتهای نجومی شرکت‌های بقول خودشان زیان‌ده بهتراست درش راگگل بگیرند چیزی که که عیان است چه حاجت....
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      ببینیم و تعریف کنیم فعلأ تعریف کردنی که نیستید
    • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      عزیزم دوغتو بنوش، مدیرانی که پاشونو از دهات بیرون نذاشتن چطوری میخوان ماشین تولید کنند در حد جهانی.
    • دادا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      احسن بر شما اون موقع سواریهاتون باکشون آتیش میگرفت و مردم سوزوندین...چهارتایی .. الان کامیوناتون دیگ ب اتوبوس بزنن باید چهل نفری بده تاوان کارای شما رو ...جمع کنید...رییس محترم راهور چیزی جز واقعیت نفرمودن
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      اینقدر بی غیرت هستی از مردم خودت این همه حرف بشنوی بی تفاوت هستی واقعا به خدا اعتقاد داری چون گرفتا ر تیر غیب میشید هر گونه با مردم رفتار کنید خدا با شما همان را توی کاسه ات میگذارد فکر کردی میتوانی از دست خدا فرا کنید
    • منتقم GB ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      کثافت بی شرف آره کاری می کنید که دیگه کسی نگه ولی نه با افزایش کیفیت و استاندارد ها بلکه مثل همیشه با لابی گری ها و کثافت کاری هاتون آشغالسازای دزد
    • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      با جان و مال مردم بازی کردید و چه خانواده هایی بی سرپرست و یتیم شدند. و قبح این وقاحت ریخته برای شما. روز به روز از کیفیت و امنیت خودرو کاسته شده و به قیمت افزوده می شود. قطعا جواب سختی در پیش خدا پس خواهید داد.
    • ارسطو IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      انشاالله ک موتور پراید و صفحه کلاچ سایپاوانت روش نباشه.
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      باید به مدیر عامل ایران خودرو گفت اینقدر شعار ندهد
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      ...وه‌خوردی‌ ........ دزد قیمت‌ ماشینها رو ده برابر کردین‌ میخایی‌دعای‌خیرهم‌براتون‌بکنیم
    • کوشیار IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام لطفا لطفا لطفا این فرغون که با نام دنا پلاس توربو شارژ را از شیر بگیرید. بعد به فکر تولید فرغونهای دیگر بیفتید. شرمنده هستم بیاین محصول هم وطن من است. جدا متاسفم برای صنعت خودرو حتی وقتی انتقاد کردم ونظر خود را گفتم دریغ از تماس بود که مستقیم اعلام کنم. نمایندگی ها هم که نه امکانات دارند وفقط دستورات را که برای از سر باز کردن دارند اجرا می کنند. بازهم متاسفم برای این صنعت
    • ناشناس IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      مگه ایران خودرو سایپا چقد درامد داره که بتونه جیب شماها رو پر کنه ازبس اختلاس احتکار دزدی کاری کردیت که خودتونم به یاری خدا با ایران خودروتون اتیش بزنن
    • مجسن IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      حرف حق گفته ترش کرده همون دیزل که میگی همه چیز از چین میاد یک بدنه ایران بسازه
    • حبیب دهقان IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      خدا رحمت کند برادران خیامی که دلشون برای ایرانخودرو میسوخت و زحمتش را کشیده بودند. نه شما که باعث نابودی ایرانخودرو شدید
    • رامین IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      داداش انگار حواست نیست ها ، زمانی که ما پیکان میساختیم کره صنعت خودرو سازی نداشت ولی حالا چی؟ شما ۲۵ ساله دارید لگن کره ای پراید رو مونتاژ میکنید اونم دویست میلیون !!!!! خدایی حالت خوبه انگاری ها ، داداش داروهاتو سروقت بخور
    • احمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      فعلا شما با این همه حمایت پر فروش ترین و مزخرف ترین کارخانونه تولید خودرو در جهان هستین آخه کجای دنیا در در ۳ ثانیه ۵ میلیون مشتری داره
    • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      نه واقعا آقای مدیر عامل آقای خطیبی خدایی فکر میکنید مهندسین خلاقی هستین یا خودتون رو در برنامه هاتون بسیار خلاق و تیز هوش حساب میکنید...خیررررررر برادر من تا عمری باقیست به فکر اخرتتون باشید به همین ماه مبارک قسم که خون تک تک عزیزانی که برا اثر بی توجهی و سهل انگاری شماها که در این صنعت شده باعث و بانی آنان شده آید بترسید از خدا اینقدر به ملت شریف خودتون ظلم نکنید روز حسابی هم هست دوست عزیز بخدا قسم ازتون نمیگذریم...نابود باد زن و فرزند مسول ظالم به مردم...
    • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      احتمالا کیسه هوا جابجا میکنه
    • حسن IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      سقف سمند عین قوطی حلبی
    • امیر عباس IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      خندیدیم هههههههه
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      چندین ساله فقط وعده و وعید دروغ میشنویم. دیگه ما داریم به جای اونا خجالت میکشیم.
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      میگمه فقط خودتون ازخودتون اینهمه تعریف وتمجید میکنید.مردم ومصرف کننده های لگنهای فوق گرونتون چی میگن.هانننن
    • فرهاد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      هروقت حضرات از منافع سرشار خودشون دست بکشند ماهم روی پیشرفت در هر زمینه ای را خواهیم دید
    • خسرو IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      آرزوی ملت ایران تعطیلی خودروسازان داخلی و واردات خودرو به قیمت بازار آزاد است به امید آن روز
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      بخوابید بابا
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      1 0
      تلاش کنید؟آشغالهارو باانحصار به نردمبا قیمتهای نجومی میدین خدا لعنتتون کنه
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      زرت هو
    • جواد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      بله حرف حق تلخه کسی که حرف حق میزنه تو این جامعه انگشت نما می کنند شما اگر درستکاری را پیشه کار خود کنید موفق می شوید ولی افسوس درستکاری برای شما معنایی ندارد خدا بر همه چیز آگاه هستش
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      دیگهه خطری شده. آقاااا توهین نکنید. انتقاد نکنید. همینه که هستمی خوایی بخواه نمی خوااییم باید بخوایییی خلاصه برخورد جدی میشه باید این آشغالا رو به قیمت بنز و بی ام و و... بخرید اونم با پول پیش و قرعه کشیو چند سال تو نوبت حرف نباشه 😜😜😅
    • عیسا IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      زارت
    • محسن IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      شما ایران خودرویی ها مقصر نیستید مقصر اصلی این مسله خوده ما مردم شرفیم ک ماشین میخریم از شما دو کمپانی اگر ۶ماه خرید نکنیم بخاک سیاه میشنید اون موقع التماس مردمو میکنید هرقیمتی ک خوده مردم بخوان بفروشید
    • میلاد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      خاک برسرتون تو خودروساز قرار بود باهم رقابت داشته باشن برای محصول باکیفیت تر و ارزون تر حالا شده اتحاد؟ اتحاد برای پر کردن جیبتون. به عمر ما نمیرسه این برنامه هاتون درشو گل بگیرین همه راحت شیم
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      برای خودمون متاسفم
    • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      😆😆😆😆😆😆😆😆
    • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      اگه میخواسخید کاری کنید همون اول انجام میدادید نه الان که ۴۳ سال گذشته پس خالی نبندید
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      در دنیایی که پاژیروی میتسیوبیشی از پس رقبا بر نمیاد و تعطیل مبشه اینا اونقدر بی حیا هستن که خجالت نمی کشن
    • امید IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      شماجیب مارونزدنمیخوادشما چندساله دارین به مردم ایران توحین میکنیدبازم اللهی شکر به رگ غیرتت ن برخورددیگه چه نقشه ای دارین میخواین اپشنشوزیادکنید نخواستیم آلیاژ نیست یه فکربحال الیاژبکنیدشماخودتوناراحت نکن من ازطرف همه ملت معذرتخواهی میکنم
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خودروی سنگین رو وارد می کنن و به اسم تولید و چندبرابر قیمت میدن به مردم.عجب رویی دارن اینا.خجالتم خوب جیزیه
    • امین IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      الان بادتان افتاده باید اینکارو بکنید،بعد از این همه سال که اشغال تولید کردین و تحویل ملت بدبخت دادین،خدا ازتون نگذره بیشرفا
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 1
      حال نداشتم چرندیات شما را بخونم .توی عمل نشون بدید . مردم از دروغ ها و دزدی های شما خسته هستن .
    • پویا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      یکی نیست به این خطیبی بگه اجازه آب خوردن رفتن پیش .... دست مصطفی میرسلیم هست چی بلغور میکنی تو
    • علی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      گوتوزه یاراشیر
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      کارتونو قبلا کردین، پدر ملت رو درآوردین، شمالطفا دیگه کاری نکنید
    • US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      از خدا میخوام که هر چه زودتر ریشه تون کنده بده با این خودروهای اشغالتون میدونین قاتل هزاران نفر شدین با این اشغالاتون خجالت نمی کشین دوباره میان اظهار نظر می کنین با سپاس از پلیس راهور که واقعیت رو بی کم وکاست عنوان کرد .
    • گمنام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 2
      اولا رییس پلیس خیلی بیجا کرده گفته صنعت خودرو سازی باید تعطیل بشه.... ثالثأ وقتی چند تا آدم بیشعور ماشین رو تا میخرن کلید ایربگ رو خاموش میکنن که موقع تصادف عمل نکنه هزینه براشون داشته باشه... چرا تهمت میزنید
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      مادر ...... های درغگو و ...... در ایرانخودرو
    • عبدالله IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خداوند بحق این ماه مبارک رمضان مردم ما را از سلطه خودروسازان برهان صنعتی که نه رهبر مملکت حریفش می‌شود ونه کسی دیگر
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      لرهای قدیمی یه حرف خوبی میزنن میگن فوش رو بنداز زمین صاحبش برش میداره آقای محترم حتما لیاقتت همین بی احترامی وفوشهاست ماشین آشغال رو هم قیمت ماشین‌های برند دنیا میدین اونم با هزار قروفر اونوقت ناراحت میشی فوش بهتون بدن منکه میگم الاهی خونه خراب بشین همتون
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      اولا شما کاره ای نیستی چون دست نشانده هستی و همانطور که تو این ۴۰ سال هیچ اتفاقی نیفتاده هرچی بدتر شده هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد ثانیا چند نفر نیستند که به این صنعت خراب توهین که نه انتقاد می‌کنند بلکه تمام مردم ایران به این صنعت کثیف ایراد وانتقاد میکنند
    • ایران خوار مافیا خودرو IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      سلام بهترین دوستم مرده بایان لگناتون ۱ پژو ۴۰۰ میلیون چخبر مگه ۲ لگن درست کردین با جون مردم بازی می‌کند حرف زور هم می‌زنید ماشين لنگ گرون میدن مردم بدبخت ۴۰ سال از جهان عقب هستید امارت که همش کویر بود ببین چیشد ببین چه ماشين های دارن بعد ما ایرانی ها باید ۶۰ سال کارکنم تا ی ماشين لگن گرون بخریم ایران خودرو فقط ی سپر اینه هارو برقی کرد همین مردم عزیز ایران لطفا همه اعتراض کنید درب ایران خودرو سایپا را آتش بکشید فردا ساعت ۱۰ لطفا پژو ۴۰۰ تومن چخبر مگه سر گنج نشستیم ها خجالت بکشید بی‌شعور ها ماشين هم وارد نمیکنن اعتراض اعتراضات از فردا شروع کنید مردم گوسفند یا علی
    • امیرعلی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      کسی توهین نکرده واقعیت رو گفته ،تا وقتی این لگن هارو وارد بازار میکنید همینه
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      بر پدر آدم دروغگو لعنت
    • محمد مهدی فتح الهی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      ساقیش کی بوده؟
    • ابوالفضل شکیبا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 1
      بارک الله.آفرین.حتما این کار را بکنید.خواستم یادآوری کنم کاری کنید تا عمو هم ببینه.آفرین ایران خودرو
    • رضا IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      2 0
      مافیاهاانحصارکه درهمه جادست دارندنمی گذارندواردات انجام شودوخودرهای بنجول رادرصف بمردم تحمیل میکنندوباکمبوددربازاردائمابفکرافزایش قیمت هستند فریادازاین خودروسازان داخل اینقدرجفابمردم کسی درکشوربه دادمردم نمی رسد
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      وقتی قلعه بانی .... و عضو مافیای خودرو در این شورا هست عاقبت این کار هم معلومه به اسم تولید ملی و کارکنان بی نوای دو شرکت که حقوقی هم نمی گیرن این مفسدین خون مردم رو تو شبشه کرده اند و ۴۰ سال محصولات رده خارج رو با بدترین کیفیت و چند برابر قیمت واقعی در انحصار کامل به لطف مسئولین به مردم می فروشن
    • ناصر IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      همچین میگه کاری میکنیم که دیگه کسی نتونه توهین کنه انگار تمام مهندسان ناسارو اوردن ایرانخودرو . از هوو چه خیری دیدیم که از فوتون ببینیم همشون یه گو... هستن دیگه چینی بهتر مگه داریم که شما در فروشش زینفع نباشین ؟ ۳ تومن میخرین ۳۵۰۰ تومن قالب ملت میکنین .... خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج .... حرف ما اینه به شما خودرو سازان .. شما امتحانتونو پس دادین آزموده رو آزمودن خطاست
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      دوست عزیز صحبت های جلسه ای نکن عمل کن مردم‌حف دارند از شما دو شرکت‌بنالند جدا خجالت نمی کشی
    • ناشناس IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      حتما.خدا بزنه از شست جای نامساوی قسمت تون کنه آن شاالله.د.ز.د.های سرگردنه.
    • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      در نه کنتور داره نه کیلومتر میندازه بعدشم اینهمه پول مفت گرفتین خودو هفت ملیونی رو کردین ۱۷۰ ملیون خدایی چی میخوان این ملت ؟ تازه دو نرخی هم کردین این ملت ایران زیاده خواهی مانند نمیدونند که شما با چنگ و دندون چسبیدن به خودرو سازی و هنوز دارین ضرر میدین تا زمانی که ...؟
    • منوچهر IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      ایران خودرو و سایپا تو ساخت سواری مانده اند بعد می‌خواهند کشنده تولید کنند حتما مونتاژی هست تازه اگر بتوانند مونتاژ کنند خط تولید ایران خودرو دیزل را من دیده ام افتضاح بود
    • فرخی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      این غلط وچرا تاحالا نکردید تاکی منتظر باشیم که بکنید برید گمشید گیر آوردید ملت ومدیرای بی لیاقت و رانتی که خاطر جیب خودتون یه ملت وعذاب می دید خدا عذابتون بده این وقت سحر
    • طولابی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خجالت بکشید بدبختا ایرانخودرو وسایپا دارن به مردم نجیب ایران توهین میکنن بااین محصولات بی کیفیتشون هیچوقت خیرنمی بینید
    • امین IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      4 0
      ی کلوم ختم کلوم مشک آنست که خود ببوید ن آنکه عطار ببوید بنده از پنج سال پیش ایران خودرو و سایپا را تحریم کرده ام و شعارم ن ب خرید خودروی صفر مونتاژی و تولید داخلی است.
    • مهدی IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      پارس مدل ۹۹ آخر ۹۹ گرفتم از چند جا زنگ زد
    • مرتضی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      واقعا باید تعطیل بشه این واقعا با این کیفیت خودرو ساختن فقط با جون مردم بازی کردنه چرا یه دفعه کارشناسی نمیکنین ببینین چی ساختین ودست مردم دادین پژو رو یه چراغ وعوض میکنین شده سمند بعد چراغ جلوی سمند رو تغیر دادین شده سورن وباز یه چراغ جلو عقب عوض کردین شده دنا یه خط بغلش انداختید شده پلاس واقعا خنده داره اینه صنعت خودروی شما
    • ایرج میرزا علیه سلام IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      لطفا خفه شو!چهل سال فقط حرف مفت....
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      به نظرم قبل افزایش کیفیت و تولیدتون برید اون پارکینگاتون رو جمع کنید که تو هر کدوم چند هزار خودرو دپو شده:))
    • قربانعلی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      اقا قبول اصلا شما خودروسازها خیلی خوبید و بهترین تولیدات دنیا رو دارید فقط من میخوام بدونم که چرا از ازاد شدن واردات خودرو مثل سگ میترسید؟ اگه راست میگید بیایید یک نظرسنجی کشوری درباره خودروسازی کشور برگزار کنید و یک بار هم که شده بزارید مردم تصمیم بگیرند و ببینید نظر مردم چیه؟ اونوقت همه تون باید جل و پلاستون رو جمع کنید و بزنید به چاک!!!
    • علی نیکستا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      ببندید فرغون سازیتون رو.نزارید به فوش مادر کشیده بشه.بسه دیگه هرچی کشیدیم از دستتون.ماشین نمیخوایم اصلا گمرک باز کنید بدونه مالیات هنگف.اگه ایران خودرو و سایپا هواپیما و جت درست کنه به قیمت ۱۰۰میلیون تومن هم نمیخوایم فقط ببندید
    • ایرانی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      شما پرایدوپژو را کنار هم مدل خارجی اش قرار بده خودش کارشناسی میکنه وجناب شما تولید نمی کنید بلکه جنایت میکنید خودرو بی کیفیت با قیمت چند برابر خودرو های با کیفیت دنیا به نظر شما اسمش تولیده
    • مجتبی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      ماشاا... رو که نیست اینا دارن...سنگ پا قزوینه... ارابه های مرگ قبلا بصورت سواری بود حالا تبدیل کردن به ماشین سنگین....اینا دیگه قراره چقدر آدم بیگناه رو به کام مرگ بفرسته؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی اینا ماشین کشنده هستنا...خیلی مراقب باشید کشتار اینا خیلی بیشتره
    • محمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      دزدی و رذلی و غارتگری ، باند بازی و حرام خواری ضدیت با انسان و انسانیت و حق و حقوق ووووووووووووووووووووووو، ننگ و شرم بر شما
    • بدبخت ترین مردم دنیا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      2 0
      لعنت بر پدر و مادرتان آرزو خرید یک خودرو را داریم آنهم چه خودرویی ارابه مرگ دولت خود فروخته و آلت دست هم که غیرت ندارد
    • امیر IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      هیچ وقت نمیتونید کاری کنید،... چطور میخواین این 40 سال عقب ماندگی را جبران کنید،... با شعار!؟
    • احمد_ر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      سرمربی فوتبال یکی از تیمهابعد از کلی باختن ،یک برد بدست آورد ،تو مصاحبه تلویزیونی گفت:به این تیم از این به بعد طور دیگه باید نگاه کنید و.... کلی تعریف و تمجید از تیمش ،ماهم گفتیم خدا کند.برای خودرو سازان هم میگوییم خدا کند ،اما تیم طرف همان یک برد را داشت و سرمربی هم اخراج شد.سیستم وتفکر تیم باید تغییرکند تا تیم در ریل پیروزی حرکت بکند.
    • امین پورعبداله IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      با سلام نه قصد توهین داریم نه هر چیز دیگر ولی آقایان خودرو ساز از صنعت جهانی بابا خیلی عقب هستید لااقل اگه داخل همین کشور خودمون بسیاری از نوابغ طراحی و فنی وجود داره چرا از اونا استفاده نمیکنید در رو روی این نوابغ باز کنید نچسبید به طراح های قدیمی به روز باشید تا نوابغ نرن تو شرکتهای خارجی استعدادشون رو نشون بدن ما هم فقط حسرتشون و بخورن خودتون لااقل یه کم فکر کنید
    • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      کاشکی این فرغون کشنده تو تنگه حیران درجا نزنه بهتر نیستش خودرو سازی را تبدیل به آفتابه سازی کنید کشنده میسازن مثل اریگوز شماها تو وانت ماندید فقط بلدید چطوری جیب ملت خالی کنید فقط تو این کار خبره هستید
    • مرتضی محسنی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      درود و احترام داستان خودرو در ایران جدا از داستان کل جامعه نیست. وقتی در جامعه ای انسان بی‌ارزش‌ترین موجود باشد و او را شایسته بهترین ها ندانند در انواع تولیدات نیز انسان بی ارزش ترین است و شایسته بهره مندی از بهترین تولیدات نیست، ازاین رو آشغال هایی چون محصولات ایران خودرو و سایپا را به خورد ملت حقیرشده می دهند و این بیچاره ملت نیز نمی تواند سخنی درنقداین ای کاش فرغون های بی ارزش داشته باشد. تا آدمی در ایران بی ارزش است خودروهای داخلی بی‌ارزش با قیمت باکیفیت ترین خودروهای جهان به خورد این بیچاره مردم داده می شود.
    • مانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      همه میدونن که کیفیت اومده پایین، قیمت هم بخاطر اینکه دستتون با دلال ها تو یه کاسه است همش میره بالا
    • میثم IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      جمع کنید به خدا تولید ملی نمی خواهیم
    • داود IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      ایران خودرو غلط زیادی می‌کند چون مافیا اجازه نمی‌دهند ملت آسایش داشته باسند
    • حیدر عرب IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      خودرو ساز ها در ایران تا امروز بیشترین توهین را نسبت به مردم خود داشته اند.تولید خودروی بی کیفیت و بسیار گران،فروش قطره چکانی، خدمات بسیار بی کیفیت، انبار کردن خودرو به قصد گران‌فروشی و... اگر در سطح جامعه گلایه و یا توهینی میشود حاصل عملکرد مدیران و برنامه ریزان این صنعت است.
    • Jafar IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      از این حرفا زیاد شنیدیم . اصلا نه قیمت شما با کل دنیا قابل مقایسه هست نه کیفیت . مردم چه گناهی کردن که شما باید سود کنید .
    • محمد US ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      40ساله از جیب مردم دزدی میکنین .شما نمیتونین چون دستتون به خون مردم آغشته هست
    • شهریار پوراحمدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      از همین شروع کاروباارایه اولین کشنده اتوماتیک دنیاکاملا این صحبت نشان می‌دهد که منظور استفاده ازچماق برای خاموشی مخالفین لگن سازهابصورت مستمر ادامه خواهد داشت .
    • اسی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خدایی دمت گرم خیلی خندیدیم 40سال همینو میگید
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      سلام فضا غبار آلود این فضا دو خودرو ساز و چند قطعه ساز بی وجدان درست کرده اند و باید این صنعت قاتل تعطیل و مدیرانش محاکمه شوند
    • مجی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      دزدای کثیف حروم خور
      • حمید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
        0 0
        دزدی و بی شرفی و خیانت، نگذاشته و نمیگذاره شما هیچ کار مثبتی بکنید. فقط شاید لال شدنتون بتونه اعصاب مردم رو یکم آروم بکنه.
    • مجید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خفه شو بی کفایت
    • A IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      تا حالا آشغال تولید میکردید الان هم آشغالهای چینی رو سر هم میکنی. خ ا لعنتتون کنه.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      تو میخوای به کسی توهین نشه تخته کن اون خراب شده رو
    • فوتبال دوست IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      شما نمی خواد زحمت بکشی، چهل سال دهن ملت را سرویس کردید. حالا ملت خسته شدن و دولت میخواد ماشین خوب وارد کنه برای جلوگیری و فرصت طلبی دارید این حرف را میزنید
    • احسان IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خواهشن به شعور مردم توهین نکنید ایران خودرو و سایپا انحصارطلبی را به انتهای خود رساندند و ارابه های مرگ به دست مردم داده و خواهند داد کیفیت هم صفر است قولی میدهید که امکان پذیر نیست تحریم ها امکان این کار را نخواهد داد پس سکوت کنید و حداقل قیمت ها را ثابت نگه دارید چوپانان دروغگویی هستید که دستتان به خون هزاران نفر در تصادفات کشور آلوده است فقط سکوت
    • ایران مظلوم IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      شما اگه غیرت و شرف داشتید دست از موتور مستاح پژو میکشیدید و خودتون یه موتور درست میکردید .تا وقتی وطن فروش باشید مجبورید برای اجنبی کارکنید و مملکتتونو ویرانه کنید که مبادا آقابالا سرتون ازتون ناراحت بشه.شماها عیبتون اینه وطن فروشید که اگه نبودید حال و روز این آب و خاک این نبود رانت و فساد و ...
    • رضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      شوخی میییییییکنی نگو بابا آاااخی ۴۳ سال گذشته ها
    • ناصر DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      ایران خودرو دذوغ دروغ دروغ ومثل همیشه بی کیفیت همچنان مفت گران
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      صحبت های پلیس راهور خیلی عالی بود باید تعطیل بشه
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خدا کنه. مردو حرفش
    • علیرضا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      خاک بر سرتون فقد به شعور مردم توهین میکنید
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      لعنت به ارا بهای مرگت حقوق حرامنتون
    • رضا زایری اهواز IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      چه عزیزانی که قربانی کاسبی شما شدن و چه خانواده هایی که داغ دارن .خدایا به آه ملت مظلوم تمام مسولین و ذینفعان این تجارت کثیف رو داغ دار ببینیم
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      احساس خطر کرده اید چرا در این چند سال کاری نکردید در کجای دنیا برا خرید خودرو ۱۸ ماه مردم را در انتظار می گذارند وبعد از تحویل خودرو ترمز خالی میکنه دنده خوب جا نمیره ایمنی هم که خودتون بهتر میدونید واقعا شما میتونید خودرو با کیفیت بسازید .الله واعلم
    • Muhamed IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      به امید روزی که همه مدیران خودرو ساز بیان پایین و سرمون درد نگیره
    • محمد رضا IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      چرا نارحت شدید، واقعیت گفتن، کدوم ایربک عمل میکنه، طراحی داخلی امکانات، میزان سوخت و قطعات استفاده شده که کلا یک ماه بعد تحویل خرابن،، شرکتهای کره ای گارانتی ۵ یا ۱۰ساله دارن،، یادتون میاد زه درب پراید آپشن بود ودر سیما پخش شد یا ضبط خودرو،، تازه اونا کافرن.،، شما که باید بیشتر وجدان داشته باشید
    • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      بهترین کاری که می تونید انجام به دین که فحش و نفرین نخورین درب کارخانه را ببندید برید از ایران بیرون فقط برین
    • احمد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      1 0
      من نمیخام بگم خودروهای شما چی یا چجوری هستن شاید قسمت نیست ما خودروی روز دنیا سوار بشیم حداقل نامردهای روزگار قیمت یه جوری بزارید تا ما بدبختها حداقل خودروی شما رو بتونیم بخریم تا دیگه خانواده۵نفره سوار موتور نشن گرچه فرقی نمیکنه من و خوانوادم با ماشین هر وقت میریم تو جاده هزاربار اشهدمون رو می‌خونیم تا سالم برسیم بخدا قسم به هیچ چیز خودرو اعتمادی ندارم
    • بهروز IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      1 0
      مردک اخه بی چی مینازی به این خودروهای مزخرف زپرتی بی کیفتتون که اگه مردم نخرن باد میکنه رو دستتون اونطرف مرز هیچکس نگاهم به خودروهای شما نمیکنن مردم اگه نخرن درکارخونه تونو گل بگیرید اونوقت ماشینتون مچاله میشه کیسه هواش باز نشده
    • محمد ح IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      1 0
      زرررت! اگه عرضه داشتین، تو این چهل سال یه غلطی میکردین!!خون هزاران نفر نقدا گردنتونه
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      شیرهوووو.... همینارو بدین چین خودش مونتاژ کنه باز بهتره شما فقط کار پخش انجام بدین
    • سعید IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      یعنی مشکل از مردم وکارشناسان است ایرانخودرو بهترینه خجالت بکشید با جان ومال مردم بازی کردی
    • 007 IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      1 0
      سلام ب همه عزیزان تا زمانی ک قبول نکنیم ما صنعت خودروسازی نداریم و فقط آشغال تولید میکنیم، هیچی درست نمیشه. صنعتی ک رقابتی توش نیست محکومه به پایین اومدن کیفیت، افزایش قیمت، مافیا، فساد و هزار جور بدبختی دیگه از اونجایی هم ک مافیای این ب اصطلاح صنعت خودروسازی تو بدنه خود نظام هستن و اینکه دولت برای تأمین بودجه خودش نیاز داره ب دست اندازی ب این حوزه ها مسلما مردم ایران فعلا فعلنا روز خوش نخواهند دید