نابودی انگلستان در ۱۰ دقیقه

روزنامه انگلیسی نوشته است که روسیه در چند دقیقه انگلستان را به عصر حجر می فرستد.

به گزارش تحریریه، روزنامه «دیلی میرور» انگلیس در گزارشی نوشت، تلویزیون دولتی روسیه می گوید «ولادیمیر پوتین» می تواند با بمباران، تنها در ۱۰ دقیقه انگلیس را به عصر حجر باز گرداند.

این گزارش که در راستای روس هراسی غرب منتشر شد، ادعا کرد که تلویزیون دولتی روسیه تهدیدی وحشتناک برای انگلیس و کشورهای مشترک المنافع بیان کرده است.

«یاکوف کدمی» کارشناس اسرائیلی متولد مسکو به شبکه روسیا ۱ گفت: موشک‌های زیردریایی روسی می‌توانند ۶۰ نیروگاه را در بریتانیا ظرف ۱۰ دقیقه از بین ببرند و آن را به عصر حجر برگردانند.

وی افزود: سیستم جدید تسلیحاتی Zircon یا Tsirkon روسیه اگر برای از بین بردن ۵۰ یا ۶۰ نیروگاه برق مستقر و فعال شوند می توانند این کشور را در تاریکی دائمی فرو ببرد.

روسیه از رفتار غربی ها خشمگین است زیرا رهبران غرب را به دلیل ارائه تسلیحات به اوکراین در جنگ نیابتی علیه خود می بیند. در واقع ایالات متحده اکنون همان کاری را انجام می دهد که روزگاری در افغانستان علیه مجاهدین به کار می برد.

طبق این گزارش، آخرین تهدید رسانه ای تحت کنترل کرملین برای انگلیس در یک برنامه تبلیغاتی با مجری‌گری «ولادیمیر سولوویوف» انجام شد که به عنوان صدای پوتین نیز شناخته می شود.

یاکوف کدمی فردی است که زمانی استالین را آخرین دولتمردی توصیف کرده بود که از کشورش مراقبت می کند، ولی اکنون اعتقاد دارد پرتاب یک تا حداکثر دو سامانه موشکی از یک زیردریایی چند منظوره با تسلیحات زیرکون کافی خواهد بود تا حدود ۵۰ یا ۶۰ نیروگاه برق در سرتاسر انگلیس در چند دقیقه از بین بروند و کل این کشور در خاموشی فرو برود.

«الکسی ژوراولیوف» یک سیاستمدار و مبلغ دیگر در تلویزیون دولتی روسیه هم پیش از این از حمله به انگلستان حمایت کرده بود زیرا این کشور را شیطانی با عنوان  Sarmat می نامد.

«دیمیتری روگوزین» متحد نزدیک پوتین و رئیس آژانس فضایی روسیه هم هشدار داده است که کرملین می تواند کشورهای ناتور ا تنها در عرض نیم ساعت و در یک حمله اتمی نابود کند.

پایان/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 19223

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =