نیمه پنهان و اهداف مخفی حامیان جهانی همجنسگرایی

همجنسگرایی، بیماری یا انحراف جنسی است که در زمان کنونی از طرف حاکمان جهانی به شدت و با تبلیغات زیاد حمایت می شود.

با تبلغیات و حمایت های سنگین برخی حکومت ها، هر روزه به تعداد افراد همجنس گرا در سراسر جهان افزوده می شود، بطوریکه در چندین کشور که از مهمترین آنان ایالات متحده می باشد این کار به رسمیت شناخته شده و بصورت قانونی انجام می شود و در پی این موضوع رفته رفته کشورهای بیشتری به غائله رسمی بودن همجنسگرایی افزوده می شوند. از این منظر به عوامل و دلایلی که می تواند انسانها را به سمت چنین رفتار نا متعارفی سوق دهد، می پردازیم و همچنین به دلایلی که باعث به رسمیت شناختن همجنسگرایی از سوی نظام جهانی شده است، اشاره می کنیم.

تاریخ همجنسگرایی

در طبیعت و تاریخ شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، همجنسگرایی مختص به زمان حال نیست و این رفتار  تاریخچه کهن تری دارد، بطوریکه در گذشته در دربار پادشاهان و امروزه در میان برخی از ستارگان هنری و سیاستمداران جهان مشاهده می شود. همچنین همجنسگرایی فقط در میان انسانها وجود نداشته بلکه در میان حیوانات نیز مشاهده می شود در این خصوص  حتی در قرآن به قومی که به همجنسگرایی روی آورده اند، اشاره شده است. با وجود چنین اسنادی در می یابیم که اجتماعات در طول زمان و مرحله گذار اجتماعی با فرازها و فرودهای متعددی رو برو شده اند و زمان حال نیز می تواند یک گذار اجتماعی پس از مدرنیته و تغییرات های ابزاری انسانها در نظر گرفته شود.

1.عدم دسترسی به جنس مخالف

یکی از مهمترین و شایع ترین عوامل موثر در جهت شکل گیری روابط همجنس گرایانه عدم دسترسی به جنس مخالف در جهت بر طرف کردن نیازهای جنسی است و اینگونه ارتباطات در میان مردها و زنها وجود دارد. در دوره ای از تاریخ و بنا به اعتقادات و یا سنن اقوام مختلف دسترسی به جنس مخالف سخت بوده و برخی از انسانها برای تامین نیاز جنسی خود مجبور به رابطه با جنس موافق بوده اند که این موضوع در گذشته و بیشتر در جوامع سنتی وجود داشته است، نیاز جنسی در مرد و زن همزمان با بلوغ فیزیکی بوجود می آید و می توان گفت تقریبا  تمامی انسانها را درگیر خود می کند و این نیاز جنسی است که بسیاری را مجبور به رفتارهای خارج از عرف کرده است. در این خصوص در بیشتر مواقع پس از دسترسی به جنس مخالف این رفتار کاهش و تا حدودی از بین رفته است. باید در نظر داشته باشیم که نیاز جنسی یکی از نیازهای فیزیولوژیکی موجودات است که هیچگاه نمی توان آن را انکار کرد و علت گرایشات جنسی را می توان وجود قانونی بنام تکثیر یا زاد و ولد برای بقاء در نظر گرفت.

همجنسگرایی در حیوانات

 تصاویر ضبط شده از حیات وحش و مشاهدات عینی بیان کننده رفتارهای جنسی نامتعارف و یا رابطه جنسی دو همجنس در میان حیوانات است و چنانچه موجودات بتوانند به راحتی به جنس مخالف دسترسی یابند کمتر به همجنس گرایی روی می آورند. از این روی می توان دریافت اولین راه برای جلوگیری از همجنسگرایی در طبیعت دسترسی به جنس مخالف می باشد با این حال روابط بی قید و بند و آسان نیز مشکلات خود را داشته و بر این اساس در میان  انسانها و موجودات تعهداتی بصورت اکتسابی و قانونی بوجود آمده است.

همجنسگرایی شهوانی

 در بعد دیگری از همجنس گرایی لذتهای شهوانی به حدی می رسد که انسانها پا را از تمایلات نفسانی فراتر می گذارند و بدنبال هیجانات بیشتری در روابط جنسی هستند. در این بعد بیشتر یک طرف به دنبال لذت است و کودک آزاری مثالی در این رابطه می باشد، چنین روابطی در افراد بسیار ثروتمند و یا ستارگان جهانی دنیای هنر نیز شایع می باشد که روابط اینچنینی برای  ایجاد لذت بیشتر در روابط جنسی است.

امروزه همجنسگرایی در جوامعی که آزادیهای جنسی بی قید و بند را به سر حد خود رسانده اند بیشتر مشاهده می شود که مهمترین دلیل آن را می توان دسترسی  بیش از حد زنان و مردان به جنس مخالف و یا به نوعی اشباع هیجانات جنسی نسبت به جنس مخالف در نظر گرفت. این موضوع در طبقات بالای اجتماع برای سرخوشی و هیجانات بیشتر بوده و در بین طبقات ضعیف از روی استیصال و کمبود بوجود آمده است. دسته دیگری از این افراد که به ازدواج و یا زندگی مشترک دو همجنس در کنار یکدیگر تن می دهند را می توان منحرف ترین افراد در نظر گرفت که به ابتذال جنسی رسیده اند با تحقیق در عملکرد اینگونه افراد با موضوع دیگری به نام سرخوردگی از جنس مخالف نیز آشنا می شویم که بسیاری از هجنسگرایان دلیل ارتباط با جنس موافق را این موضوع می دانند.

آیا ترنس ها در این دسته قرار می گیرند؟

امروزه ملاحظات اخلاقی اجازه توضیح بیشتر در مورد بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را نمی دهد اما در اینجا لازم بود به این موضوع اشاره کنیم که در میان اجتماع افرادی با ظاهر مرد که دارای اندامهای زنانه می باشند و بالعکس افرادی با داشتن ظاهری زنانه دارای اندامهای مردانه می باشند، وجود دارد که برخی از این قبیل افراد به دو جنس گرایی و یا همجنسگرایی روی آورده اند که اینگونه افراد ترنس نامیده می شوند و آنها برای ایجاد هویت و دوری از چنین حرکاتی مجبور به تغییر در ماهیت جنسی خود می باشند.  

نقش نظام جهانی در ایجاد همجنسگرایی

وجود نقش همجنسگرایی در کاهش جمعیت را نمی توان انکار کرد. سیاست های کثیف نظام جهانی برای کاهش جمعیت کره زمین را می توان دسیسه ای بر علیه بشریت بر شمرد زیرا در زمانیکه امیال این چنینی باب می شود، بنیان خانواده به شدت متزلزل می شود و انسجامهای اجتماعی به شدت کاهش می یابد و با نبود اتحادهای خانوادگی سیاستمداران چه از نظر کنترل بر اجتماعات و چه در بعد کاهش جمعیت به اهداف خود رسیده اند. امروزه دسیسه های مختلفی در این زمینه اعمال می شود و نظام جهانی با ترویج همجنسگرایی و آزاد شمردن آن مردم جهان را به سمت تحقیر بیشتر در جهت کشاندن جهان به عصر برده داری جدید به پیش می برند.

اثرات روحی و روانی همجنسگرایی

 در بعد روان شناسی در زمانیکه انسانها از روی ضعف جسمی و یا روحی تن به رابطه های این چنینی می دهند از نظر شخصیتی تحقیر می شوند و با ایجاد ذلت در فرد فاعل و از بین رفتن عزت نفس و غرور در فرد مفعول او را به بردگی کشانده اند. از این روی نظام جهانی برای پیاده کردن قوانین جدید خود به این موضع رسمیت بخشیده است.

 روزگار حال، انسان را به عصری می برد که از نظر برده داری تاریخ به خود ندیده است. کنترل امیال طبیعی انسان توسط رفتارهای این چنینی یکی از موثرترین ترفندهای سیاستمداران و پادشاهان جهان در گذشته و حال می باشد.

امید است با روشنگری درست و فقط در جهت اگاهی اذهان عمومی و نه در جهت منافع حزب های سیاسی بتوانیم از خطرات پیرامونمان جلوگیری کنیم.

 زمان حال دورانی است که انسان برای بقاء و ماندن نیاز به بیداری دارد...

نیاز امروز جهان بیداریست

پایان/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 21993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اعظم شفایی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      4 1
      چه قدر درست و منطقی👌👌
    • پژوهشگر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 0
      با سپاس از نگارنده ی مقاله
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      خداوند ملت ما را از فتنه ها و بلایا آخرالزمان نگه دارد
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      سخت شدن دسترسی به جنس مخالف در جامعه ما روز به روز شدتش بیشتر میشود و خود از عوامل جرقه همجنسگرایی است....باید خانواده ها بسیار مواظب باشند