شهید سلیمانی بصیرتی عمیق داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار گفت: دوران معاصر یکی از کسانی که بصیرت عمیق داشت حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار تحریریه، داود ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در مراسم ۹ دی ماه در شهرستان شهربابک گفت: زمانی که سخن از از بصیرت به میان می آید پیامبر اکرم (ص)، حضرت زهرا (س) حضرت ابوالفضل (ع) حضرت زینب (س) و اقدامات بصیرانه آنان را به یاد می آوریم، در دوران معاصر نیز یکی از کسانی که بصیرت عمیق داشت حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: بصیرت از شناخت می آید و ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین حاج قاسم سلیمانی شناختشان از واقعیت ها دقیق بود.

ابراهیم پور با بیان اینکه اسلام در حوزه خواص جبهه حق ضررهای زیادی کرده است، اظهار داشت: ۵ سال حکومت امام علی (ع) را که مشاهده کنیم می‌بینیم که با جنگ های متعددی روبرو شده است و در این جنگ ها کسانی که منافع مادی شان با ولایت حضرت علی (ع) مغایرت داشت در برابر آن حضرت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ خیلی ها لغزیدند و دلیل لغزیدنشان نداشتن همین شناخت بود که موجب نبودن بصیرت، آگاهی و شناخت دقیق می شود.

ابراهیم پور بیان داشت: شناسایی دوست و دشمن است که به ما شناخت می‌دهد، پشت صحنه ها را باید دقیق دید تا شناخت پیدا کرد، کنکاش نکردن پشت صحنه ها باعث می شود ما اطلاعات دقیقی نداشته باشیم و با اطلاعات غلط موضوع را تحلیل کنیم و تحلیل غلط رفتار اشتباه را در پی دارد و این اتفاقی است که برای بعضی از خواص ما در سال ۸۸ افتاد و هنوز هم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکا است.

شهید سلیمانی بصیرتی عمیق داشت

وی با اشاره به این که آمریکایی ها در سال‌های اخیر گروهی را به عنوان اقدام ایران ایجاد کردند، گفت: یکی از اعضای این گروه آمریکاست که مسئولیت براندازی جمهوری اسلامی و ماموریت تحریم های همه جانبه را بر عهده دارد.

ابراهیم پور افزود: دومین عنصری که در گروه اقدام ایران فعال است اسرائیل است که مسئولیت روش های براندازی در جمهوری اسلامی ایران را عهده دار است، به نحوی که بر اساس اطلاعاتی که از عناصر خودشان در داخل ایران می‌گیرند برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی صحنه و عملیات می کنند.

وی تصریح کرد: سومین عنصر این گروه عربستانی ها هستند که به آنان مسئولیت پشتیبانی از روش های براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار بیان داشت: سه کشور آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سفارت خانه ای در ایران ندارند و یک هماهنگ کننده احتیاج داشتند که کشور امارات را به گروه اقدام ایران به عنوان یک هماهنگ کننده اضافه کردند.

وی یادآور شد: لبنان، عراق و ایران سه کشوری هستند که معاندان یک تاکتیک و روش مشابه در برابرشان پیش گرفتند و اما نقشه هایی که داشتند به انتها نرسید.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها نه تنها برای ایران بلکه برای همه کشورهایی که احساس می‌کنند رقیب آنان در جهان هستند راهبردهایی دارند، گفت: یکی از این راهبردها درگیر کردن کشورهایی که رقیبشان هستند با کشورهای همسایه است که همانطور که می‌بینیم کشورهای مختلف در جوار مرزی جمهوری اسلامی باهم درگیرند.

شهید سلیمانی بصیرتی عمیق داشت


ابراهیم پور ادامه داد: مهر ماه امسال انگلیسی ها به ایران پیام فرستادند و پیشنهاد دادند که ما با شروطی به شما در مدیریت اغتشاشات کمک می کنیم که امضا کردن برجام بدون هیچ شرطی، ادامه دادن به گفت و گو های گذشته در حوزه مسائل منطقه ای، موشکی و پهپادی، پایان دادن به ارتباطات با روسیه و تامین نفت و گاز از جمله آن شروط بود.

وی خاطرنشان کرد: انگلیس در حالی این پیشنهاد را داد که رسانه های معاند جمهوری اسلامی ایران در انگلیس مستقر هستند، مدیریت افکار در دست اینهاست که با مدیریت با افکار، ادراکات و ذهن به دنبال تغییر در جمهوری اسلامی و به خیال شومشان براندازی این نظام مقدس هستند.

شهید سلیمانی بصیرتی عمیق داشت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انار اظهار داشت: دشمن به دنبال نشان دادن نیمه خالی لیوان و یک تصویر غیر واقعی از ایران و القای یاس و ناامیدی است که موجب نارضایتی های ذهنی، تغییر رفتار و بروز اغتشاشات می شود، و ما باید برای مقابله با این اقدامات آنان در همه حوزه ها به ویژه ذهن کار کنیم.

پایان/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 23521

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =