مردودی احزاب، سیاسیون، برخی علما، (خواص بی بصیرت) در امتحان دیگر

مردودی احزاب، سیاسیون، برخی علما، (خواص بی بصیرت) در امتحان دیگر نشان داد که ماندن در مسیر صحیح به سادگی میسر نمی باشد.

انقلاب ایران همچون خیلی از انقلاب‌ها وحکومتهای مردم پایه انقلابهای سیاسی و یا دولت‌هایی که درجهان مبتنی بر سرمایه ملی و اجتماعی بر پایه مشارکت مردم و ملت خودشان استوار شده است توجه زیادی به اصول اجتماعی و حفظ سرمایه اجتماعی خود داشته و پیوسته با تشکیل تشکلهای سیاسی و اجتماعی سعی در حفظ این سرمایه اجتماعی دارند.

اصولا شعور و فهم سیاسی مردم و سرمایه اجتماعی در کشورها الزاما نباید همگی با نگاه سیاسی باشد. مانیفست های تدوین شده در منشور احزاب و گروهها بیانگر مطالبات. طرز تفکر، دیدگاه‌ها و چشم اندازها در خصوص مسائل کشور و نحوه اداره کشور و....است.

در همان مانیفست و یا اساسنامه و منشور در خصوص موضع گیری احزاب و گروه ها منطبق با باورها و برنامه های حزبی به تفصیل آمده و احزاب و تشکل‌های سیاسی با توجه به‌ نوع وقایع و اتفاقات وارد عرصه‌ مربوطه شده و با صدور بیانیه مواضع خود را برای همراهی و یا مخالفت با اتفاقات در شرف انجام و یا انجام شده اعلام می‌نمایند، تا بدینوسیله نیروهای وفادار أحزاب مواضع حزب و یا گروه و یا تشکل خود را بدانند و بتواند با الهام از مواضع حزبی همراهی ویا مخالفت کنند. «لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا»

مگر ولی فقیه بارها و بارها بر حمایت از جوانان انقلابی تاکید ننموده اند؟

چگونه است که در برابر شقاوت و ظلم به آنها و شهادت مظلومانه شان شما همچنان در سکوت هستید؟

آیا به غیر از رهبری، علمای دیگر تکلیفی برای دفاع از حریم ارزش های انقلاب ندارند؟ مگر نه آن که علی علیه السلام فرمود:

خداوند از عالمان تعهد گرفته است که در مقابل ظلم سکوت ننمایند؟

امروز عافیت طلبان و منفعت جویان عرصه سیاست در پرتو سکوت آگاهان، چتری برای حاکمیت مطلق خود بر امور جامعه دینی و سیاسی باز نموده و با نوعی همگرایی با تفکر غرب، سودای تعطیلی اهداف جهانی انقلاب را در سر می پرورانند. و متاسفانه شما همچنان خاموشید. امروز غبار فتنه ها موفق شده جای ارزش ها و ضد ارزش ها را عوض نماید و هیچ صدای فریادی از جانب شما عافیت طلبان شنیده نمی شود.

این روزها به برکت تلاش صاحبان تربیون های بیت المال و لشکر رسانه ای آنها، هر مخالف ضد ارزشهای نظام تطهیر می شوند؛ اما بسیجیان و دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب، با بدترین اهانت ها مواجه می گردند و شما همچنان سکوت می کنید.

حدود دو ماه از این فتنه بزرگ و ترکیبی(جنگ نرم) گذشته است و شما در سکوت و عافیت طلبی به سر می برید و فرزندان غیرتمند به قربانگاه می روند و فرزندان شما عافیت طلبان مسئول در آن سوی آبها به بیزینس و کار و تحصیل و ... مشغولند! درصورتی‌که بخش زیادی از نارضایتی‌ها بخاطر عملکرد ضعیف و بد شما در دوران مختلف بوده که در هر دولتی فقط به فکر حفظ جایگاه شغلی خودتان بودید تا منافع مردم و نظام.

این روزها مظلومیت و تنهایی ولی فقیه و مردم مستضعف پای کار نظام بیش از پیش واضح و ملموس است، اما کجاست ندایی از علمای دین ومدیران سیاسی کشور.

پایان/

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 22714

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =