مسئولان دلسوز و هوشیار پای کار باشند تا مشکلات مردم حل شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولان دلسوز و هوشیار پای کار باشند تا مشکلات مردم حل شود و امیدواری در جامعه بسط بیشتری پیدا کند.

به گزارش تحریریه، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان روز پنجشنبه و در یادواره شهدای روستای کُرُم شهربابک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شکوه و قدرت ایران در منطقه به برکت خون شهیدان است و این عزیزان راه سعادت را به ما نشان داده اند.

وی تصریح کرد: شهدا شناسنامه واقعی ملت ما و محور وحدت حقیقی ایران اسلامی هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه شهدا با دست خالی و با توکل و توسل، جان خود را فدا و نیم روز عاشورای کربلا را در هشت سال تکرار کردند، افزود: ما باید در برابر شهدا زانو بزنیم شهدا را قسم دهیم که برای عاقبت بخیری ما دعا کنند.

وی با بیان اینکه، اعتقاد به ذات اقدس الهی و حجت خدا روی زمین و باور به اصول دینی بستر ساز حکومت امام زمان (عج) است، تصریح کرد: شهدا به خداوند حسن ظن داشتند اما امروز اگر این اعتماد نباشد به سوی دشمن می رویم.

سردار معروفی تاکید کرد: امام معیار جلوگیری از خلق فتنه است و هر کس امروز پیرو امام خامنه‌ای باشد حق است.

وی خدا ترسی و وحدت گرایی را از دیگر ویژگی های شهدا عنوان کرد و گفت: شهیدان به دنبال دمیدن امید در جامعه بودند در حالی که امروز دشمن تلاش دارد نا امیدی را به دل های مردم منتقل کند.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده اند، تاکید کرد: مسئولان دلسوز و هوشیار پای کار باشند تا مشکلات مردم حل شود و امیدواری در جامعه بسط بیشتری پیدا کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: انقلابی و رسالت محور بودن از اصول شهدا بود و پیرو ولی و حجت خدا بودند.

سردار معروفی با بیان اینکه صبر، بصیرت عمیق، اخلاص و صداقت، از جمله خصلت های شهیدان است، اظهار کرد: در جنگ ثابت شد که فرمانده و مسئول باید از دل بحران برگزیده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن سعی دارد با انشقاق بین مردم و مسئولان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و در مقابل ما هم موظف هستیم به دشمن اعتماد نکنیم، فریبش را نخوریم زیرا قابل پیش بینی  نیست.

سردار معروفی تاکید کرد: دشمن قصد گرفتن هویت ملی ما را دارد اما ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محلی این هویت را حفظ کنیم.

پایان/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 18993

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =