ترور، بازی جدید ایلان ماسک

«ایلان ماسک» بار دیگر برای جلب توجه افکارعمومی وارد عمل شد و هشدار داد که ممکن است در شرایط مرموزی ترور شود.

به گزارش تحریریه، «ایالان ماسک» که چند سالی است با خودروهای برقی و شرکت تسلا به شهرت و سرمایه رسید از هر جنجال آفرینی برای کسب سود بیشتر استفاده می کند. وی با ورود غیرمتعارف و نوسان دار خود به عرصه ارزهای دیجیتال موجب تغییرات شدید قیمتی آن شد. وی هر از چندگاهی برای کسب سود شخصی به سراغ یکی از پول های دیجیتال می شود و بعد از بالا بردن قیمت، سود خود را می گیرد و آن را رها می کند؛ بیت کوین و دوج کوین نمونه هایی از این اقدامات ماسک هستند.

ماسک اکنون به سراغ عرصه رسانه هایی رفته و با خرید توئیتر موج جدیدی را راه اندازی کرده است. 

ایلان ماسک روز گذشته دست به اقدام خارق العاده دیگری زد و به دنبال کنندگانش در توییتر پیامی متفاوت و مبهم ارسال کرد و عنوان داشت که ممکن است در شرایط مرموز بمیرد، به همین دلیل از آشنایی با مخاطبانش خوشحال است.

«راشا تودی» نوشت، مالک اسپیس ایکس و تسلا توضیح بیشتری در باره پیام خود نداد اما اندکی پس از آن، پست دیگری را به اشتراک گذاشت که به «دیمیتری روگوزین» معاون سابق نخست‌ وزیر روسیه و رئیس فعلی آژانس فضایی روسیه ارتباط داشت.

روگوزین گفته بود که سرمایه‌دار تسلا به دلیل ارائه پایانه‌های اینترنتی استارلینک به شبه‌ نظامیان نازی در شهر بندری ماریوپل اوکراین از طریق پنتاگون، مسئول خواهد بود.

اسپیس ایکس از زمانی که مسکو در اواخر فوریه نیروهای خود را به اوکراین فرستاد، فناوری و پوشش ماهواره‌ای را در اختیار اوکراین قرار داده است.

ماسک و روگوزین قبلاً به صورت آنلاین هم مجادله داشتند. روگوزین در سال ۲۰۱۴ اظهار داشت که ایالات متحده باید از «ترامپولین» برای فرستادن فضانوردان خود به فضا استفاده کند. این اظهارات طعنه ای به اتکای واشنگتن به موشک های روسی در آن زمان داشت.

هنگامی که اسپیس ایکس دو فضانورد ناسا را ​​در سال ۲۰۲۰ به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب کرد، ماسک اعلام کرد که ترامپولین در حال کار است.

Russian Space Chief Dmitry Rogozin On Elon Musk's Trampoline Taunt: 'I  Loved His Joke'

روگوزین پاسخ داد که عاشق شوخی ماسک است و در مقابل ماسک به زبان روسی اعلام کرد که به دنبال یک همکاری طولانی مدت دوجانبه سودمند و موفق است.

به نظر می رسد اکنون مسئله روگوزین با ماسک در زمینه تامین تجهیزات ارتباطی برای نیروهای نئونازی اوکراینی واقعی و جدی تر از قبل است.

با اینحال دنبال کنندگان آمریکایی ماسک این پیام رمزآلود را چندان به روسیه و اظهارات روگوزین مرتبط نمی دانند. در عوض، آن ها به شوخی اظهارات این میلیاردر را به نزدیکی وی به «کلینتون ها» و به مرگ مرموز افرادی که به نوعی با بیل و هیلاری کلینتون در ارتباط هستند، مرتبط اعلام می کنند؛ مانند خودکشی سال ۱۹۹۳ «وینس فاستر» معاون مشاور کاخ سفید، اتفاقات «ست ریچ» در سال ۲۰۱۶ و مرگ یا خودکشی میلیاردر منحرف جنسی «جفری اپستاین».

پایان/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 18923

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • قوقولی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      ایلی دو جنسه دچار هذیان فوبیایی ناشی از خودشیفتگی شده