ضرورت رفع نواقص و تقویت فرصت ها و ظرفیت های شهرستان شهربابک توسط مدیران ادارات

سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره به رفع نواقص و تقویت فرصت ها و ظرفیت های شهرستان شهربابک گفت: ضروری است مدیران حداکثر تلاش را در طی دوره مدیریتی خود برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

به گزارش تحریریه، امام جمعه موقت شهرستان در جلسه شورای اداری شهربابک ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانشان، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با تأسی از این شهید بزرگوار در راستای اهداف نظام تلاش کنند.

حجت الاسلام پوراحمدیان با اشاره به برخی از ویژگی های مسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: ایمان ، تقوا، مقاومت در برابر مشکلات، دانایی و تخصص، سعه صدر، حسن شهرت و سابقه، قاطعیت و شجاعت، قانون مدار بودن از جمله ویژگی های ضروری یک مدیر در کشور است.

سرپرست فرمانداری شهربابک در این جلسه با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان باید با همدلی و همراهی در راستای تحقق اهداف شهربابک گام بردارند.

غلامرضا نویدی با اشاره به برخی ضعف های ادارات شهرستان افزود: نظام آراستگی و اصلاح فرایند های ارایه خدمات به مردم از اصول مهم در ادارات بوده اما این اصل در برخی ادارات شهربابک رعایت نشده و در برخی موارد هنوز ساختار سنتی در ارایه خدمات حاکم است.

وی با تأکید بر تهیه برنامه سالانه از سوی روسای ادارات شهرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه ها باید فعالیت ها و اقدامات خود را مستندسازی نموده و عملکرد خود را با فعال کردن روابط عمومی منتشر کنند.

نویدی بر بازدید از پروژه های عمرانی تاکید کرد و افزود: روسای ادارات بر جذب اعتباراتی که به شهرستان ابلاغ می شود نظارت نمایند.

وی تصریح کرد: مدیران مشکلات ادارات خود را انعکاس دهند تا از طریق استان و یا به واسطه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم بعمل آید.

وی یکی موارد مهم را حضور مدیران در دستگاه های کرمان دانست و گفت: حضور مستمر روسای ادارات در کرمان باعث پیگیری و رفع بخش زیادی ازمشکلات مردم خواهد شد.

وی همچنین به حضور به موقع و راس ساعت در جلسات شهرستان، سفر به روستاها و شهرهای اقماری شهرستان، ارسال دعوتنامه به صورت کتبی، پاسخگویی به مکاتبات، ارتباط مستمر با دفتر امام جمعه و دفتر نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، حضور در مساجد، صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید نمودند.

سرپرست فرمانداری شهربابک از برگزاری شورای هماهنگی توسعه شهرستان خبر داد و گفت: باید برای حل مسائل اساسی شهرستان در این گونه جلسات بررسی لازم انجام و تلاش کنیم.

وی با تأکید بر تشکیل شرکت توسعه و عمران شهرستان افزود: ظرفیت این شرکت بسیار بالاست و باید ازاین ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به رفع نواقص و تقویت فرصت ها و ظرفیت های شهرستان شهربابک گفت: ضروری است مدیران حداکثر تلاش را در طی دوره مدیریتی خود برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

رییس دادگستری شهرستان شهربابک هم در ادامه با بیان این که تلاش مان بر اجرای سند تحول قضایی است افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در این سند مطرح می شود این است که ما باید اطاله دادرسی را تا حد امکان پایین بیاوریم و سعی کرده ایم این مطلب را مد نظر قرار دهیم.

 بهجتی اظهار داشت: دومین موضوعی که در سند تحول قضایی بسیار مورد تاکید است، علاوه بر کاهش اطاله دادرسی، باید به سمت مردمی کردن قوه قضاییه برویم به طوری که مردم احساس عدالت کنند و ما باید تلاش کنیم تا احساس عدالت را ارتقا دهیم.

بهجتی تاکید کرد: مجموعه دستگاه قضایی باید پناهگاه مردم باشد و مردم بدانند دستگاه قضایی در برابر کوتاهی نهادها و سازمان ها پشت سر مردم هستند.

پایان/

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 20108

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =