۱۳۳ میلیارد تومان پروژه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

پروژه های هفته دولت در حوزه های مختلف در شهربابک با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار تحریریه ، سرپرست فرمانداری شهربابک در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت ضمن تبریک هفته دولت گفت: با تلاش و همکاری انجام شده توسط امام جمعه و نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تأمین، مدیران مجتمع مس شهربابک، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران مدیران و کارکنان ادارات امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان پروژه بودیم.

نویدی ادامه داد: اگر مشکلات تامین برق نبود می توانستیم تقریبا هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه دیگر نیز افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع مس شهربابک طرح های متعددی را آماده بهره برداری کرده است، ابراز امیدواری کرد: با حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتباراتی که در شش ماهه اول سال جاری به حساب دهیاری ها و شهرداری های شهرستان واریز شده است و همین عدد که تا پایان سال از منابع مختلف واریز خواهد شد و ۱۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی که تامین می گردد در ۲۲ بهمن شاهد افتتاح ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان باشیم.

افزون بر ۱۳۳ میلیارد تومان پروژه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد


کلنگ زنی و افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان و در حوزه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، بخشداری مرکزی، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، امور عشایری، شهرداری شهربابک، شهرداری خاتون آباد، شهرداری دهج، بخشداری دهج، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، برق، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

افزون بر ۱۳۳ میلیارد تومان پروژه در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه توانمندی بانوان شامل صنایع دستی و محصولات خانگی شهربابک در قالب حدودا ۱۵ غرفه گشایش یافت.

پایان/

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 21395

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =